DET ÄR ÖVER!

   2013-06-12 - 15:46:01
Nu har jag fått nog...nu kommer jag att fortsätta mitt liv som singel...Jag VILL INTE och ORKAR inte med all jävla drama som utspelar sig varje dag....allt fjantsnack om att man inte har pengar å inte kan betala igen skulder man har fast man dagen innan hade 5000kr på kontot! Bli hotad att få ett nackskott, att HA ska komma och ta mig, u name it! I HAD ENOUGH!!!! FATTAR NI DET ÄR NOG NU....PÅ ALLVAR....DET ÄR NOG!!!
Bli beskylld att vara otrogen varenda jävla dag med ens ex och jag vet inte vad som jag träffat en gång över en snabbkaffe på över 2 år.....dessutom tillsammans med Marie som var den som faktiskt fråga om han inte skulle komma upp på en kaffe.
 
NU ÄR DET NOG....trodde jag skullle få lite fred i mitt liv, men så var tydligen inte fallet...spelar ingen roll hur mycket man tycker om en person....blir man hotad med ett nackskott (som man sen säger man inte menar, vilket inte spelar någon roll i mina ögon) då finns det ingenting...INGENTING!!! att bli kallad "vittu"........att försöka leva med någon som är så självupptagen att man alltid kommer för sent vart man än ska, DET ÄR NOG NU!!!
 
Vi har haft roliga stunder...men nu orkar jag inte mer....och alla som anser att borderlinare är manipulativa lögnare kan fara åt helvete....i mitt fall stämmer det i ala fal inte....men det är klart min diagnos är med nöd och näppe kvar över huvudtaget!
 But once a borderliner always a freak and a liar??????

Vad jag fått erfara så är det vissa andra som är de som ljuger merst!!!

Hans vänner säger ju tydligen att han är FÖR BRA för mig.....ok fint...men skaffa nån liten 20-åring som gillar å sitta å supa, å leva rövare varenda jävla helg.....utmattningsdepressioner finns ingen hänsyn till!!!
 
 
 
Kommer säkert sakna dig som fan emellanåt...men jag är INTE beredd att ta ett nackskott från dig!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0