DARRIG, VIRRIG, STIRRIG, LEDSEN, FÖRVIRRAD, ENSAM.....

   2013-06-18 - 10:28:00
 
Känner en hel massa just  nu...Mår på ren svenska inte särskilt bra....:(
Var i ala fall på anställningsintervju i går och det kändes som om det gick väldigt bra faktiskt. Det var gruppinformation innan den enskilda intervjuen och 70% av mötet satt de två som höll i det från företaget och pratade och tittade på mig som om jag var den enda i rummet...(obs, jag satt då inte å stirrade på dom:P det FÅR man inte på intervjuer men ögonkontakt är bra.)
Låter ju bra, man utgår hemifrån med firmabil som man har hemma hela tiden som sin egen, bensinkort till den, gps, allt material till arbetet som ska utföras, man får ordrarna på mail dagen innan så man vet vilken zon och vad man har att göra dagen efter. Fast lön, 2000kr för tex. träning/år. gemensamma resor med företaget till bla. sälen osv. kontoret finns i Norrköping som är det som jag i så  fall skulle jobba under.
 
Det kändes för bra för att vara sant ...så kul jobb alltså=) MEN så känner jag bara PANIK, och TOMHET på samma gång....Ritalinet gör mig ännu mer rastlös såklart, men igår fick jag städat i badrummet i ala fall för första gången på 100 år ungefär.TACK TILL RITALINET FÖR DET! Äter dåligt...trycker i mig mättande piller istället för att jag inte har nå sug ändå fast jag kan vara lite småhungrig ibland....men för att slippa den känslan så blandar jag min egen coctail av alla möjliga konsiga "bantningspiller" kanske självskade beteende....jag vet inte faktiskt...men när jag mår riktigt dåligt så är det ju känt att jag slutar äta direkt! Vet inte hur blandningen är tillsammans eller hur den är alls...men min lever är ändå på väg att förstöras och jag hoppas nästan att jag kommer bli riktigt dålig så jag får dö en "naturlig död pga sjukdom" framöver....det skulle lösa mycket våndor i mitt huvud....
 
(Jag har inte dyslexi, men mitt tangentbord är så segt att när jag skriver så missar den en del bokstäver emellanåt....så ni vet:S)
 
 
 
Nu ska jag strax iväg tiill beroendekliniken och träffa härliga Bettan bla. Jag hoppas dagen kan kännas bätttre senare...solen skiner utan ett moln på himlen och jag borde vara ute...men jag känner för att ta mer benzo och krypa ner i sängen och vänta på kvällen igen....livsgnistan finns inte längre....!!!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0