ÄNU EN HATDAG...

   2013-06-14 - 21:09:37
Vad har jag gjort idag? Nä inte ett skit....sovit bort nästan hela dagen på lugnande igen för att slippa tänka...känna...Bobby´s behaviour går mig på nerverna nu sista 2 dagarna och idag har jag börjat ensamträna honom på alvar. Blir skapligt sned då han precis varit utte å går raka vägen in ch rar en skvät på mattan....va fan e de för fel på kräket??? Just nu längtar jag bara bort....till Jamaica....varför skulle jag ta en hund till? Just nu känner jag bara NÄÄÄÄH ja klarar inte det här:(
 
Borde väl åka till Himpan med när solen skiner nån lördag, men orkar inte tänka tanken knappt och så får jag ångest för det med...:(Idag suger verkligen livet...precis som det gjorde stor del igår...:(
 
Känner mig ensam...utanför hela jäva samhället....och att å ha ett vilddjur farandes omkring och inte en  lugn vovve som Joey var.....mitt humör blir bara ännu sämre:( Känner jag håller på att tappa kontrollen över mitt liv...börjat kolla på annat boende....ska fan sälja min lägenhet....jag har ingenting som håller mig kvar här längre ändå ....Funderar på att göra en gadd till...något av detta men lite egenhändigt förändrat ....viken tycker ni? treskallion (den lilla rödsvarta) ska jag göra i vilet fall...men vad mer....vad tycker du?
 
One love
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0