TUGGANDE!

   2013-07-25 - 22:13:22
Det är ett fasligt tuggande på den stora tuggringen som en viss liten kille har på golvet nedanför sängen:P *snasksnasksnasksnask*
 
I dag har jag varit och målat ett bord åt mamma och pappa för att få komma ut i solen lite å ha något att göra samtidigt. Svart blev det och nu är det en soffa kvar som jag ska ta en annan dag.
Skulle plockat blåbär med C. Men då det väl var dags för det så kom åskan och regnet så jag å Bobbsen myste till det på balkongen istället en stund. (haha han ser lite smågalen ut på bilden va?;))
 
I övrigt har det inte skett så mycket i dag heller, men i morgon ska jag till Kulla med la familia å bla. gratta P lite som fyllt år=)
 
By the way...det är heeelt galet vad min lillkille växer...han var ju yttepytte nyss och nu är han stora killen på över 6 kg:O
 
Var ska detta SLUTA?
På lördag ska jag nog till himpan för första gången i år å se om ja kan kränga av med lite kläder å annat=) (OBS, OM JAG OOOORKAAAAAR:P)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0