SÅ TRÖTT OCH SILVERGROTTAN

   2013-01-23 - 17:30:00
 
Idag gjorde jag så klart armbandet jag fått på beställning som var tvunget att dra med posten idag...SKÖNT!
Jag är så TRÖTT hela tiden:( Flippar ur för minsta motgång och är på dåligt humör nästan hela tiden:(
Joey är fortfarande ok i alla fall och det glädjer mig=)
 
Nu ligger jag i sängen igen och skulle behöva sova en stund...i morgon ska jag ju kolla ett jobb här i närheten...kontraster lixom, Norge å Östergötland, men det spelar ingen roll...just nu vill jag hålla mig på hemmaplan eftersom läget är som det är med Joey!!!
 
I morse hörde jag ordet Missing people i samband med nåt på nyheterna på tvn där jag låg med ryggen mot den...jag blev så jävla illamående att jag trodde jag skulle få gå upp och SPY!!! :( Stackars svenska folket som inte VET:( Men sanningen kommer .....!!!
Väntar fortfarande på Fialottas vackra trakasseribevis...jag har ju mitt på det torra med alla listorna här så VAR ÄR HENNES motbevis som hon så snyggt skulle fixa fram....antar att hon BANGAT eftersom hon VET ATT HON LJUGIT!!!

Men hon kommer inte komma undan med det...det har ju drabbat flera än mig och detta beteendet är inte acceptabelt!!!
 
Nu ska jag mosa i mig en semla om jag pallar å resa mig från sängen...fick ju världens underbaraste elektriska värmefilt i julklapp av syster å Pata...jag ÄLSKAR den=) är isdans på tv....ganska roande=)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0