MÖTE I "GUDS" NAMN

   2013-01-21 - 21:26:00
Inom närmsta veckan har jag å Lönna ett mycket viktigt möte inbokat...ska bli oerhört spännande/givande och intressant vilket kommer att leda vissa saker framåt och närmare upprättelse och sanningen=D
Vi får en braaaa bit att åka för detta, men what gotta be done gotta be done...såäre!
 
 
Tänker inte mycket på MPS just nu, jag har nog med mitt...har silverbeställningar som ska iväg senast onsdag, min älskade Joey att ha ett extra vakande öga på, och diverse "anställningsintervjuer" mm under veckan också.
Åh, vilket velande, men Joey går FÖRST...Norge kommer SEN!!! =D Känns som ett klockrent beslut!!!
 
Muppan...du kan sluta snoka nu...!!! TACK!!!
 
Så nu fortsätter vi:)
Väntar nu på mina bevislistor från Telia...en viss liten bebistjej borde utan tvivel ha fått fram BEVIS på att jag ska ha TRAKASSERAT HENNE....Ska bli så jäääävla spännande att få se de bevisen och få se minen nu när jag lämnar över mina bevis till polisen! En viss polis i Östergötland kommer dock inte få vara med då det möjligen kan handla om tjänstefel och jäv på den fronten så denne kommer ej att blandas in i ärendet!
 
Idag har jag varit hos Birgitta för första gången på månader typ...det var skönt å se henne igen och vi pratade mycket om Joey, och MPS-faktumet och konstaterade att det är sjukt att folk får bete sig hursom helst...MEN SOM JAG SÄGER....HAR MAN BEVIS FÖR SANNINGEN SÅ VINNER MAN!!!
 
Annars så har jag  å Joey tvättat idag, och jag har pratat med Marie i telefon en hel del=) ÄLSKAR MIN MARIE=) Jag hoppas hon kan komma hit och hälsa på mig och Josse snart nu när jag inte vill släpa iväg honom allt för långt hemifrån:(
 
Idag har vi i alla fall gått ut lite mer och längre och det har gått hur bra som helst. Joey var jättenyfiken och ville lukta på precis allting=D
 
Är på bättre humör...jätterädd för att min älskade vovves dagar är räknade...jag önskar och vill så gärna att han ska få uppleva våren och solen ännu en gång. Han som älskar att ligga på altantrappen hos mamma å pappa tex. och njuta i solen...<3
 
 
 
Så här fräsch har jag varit sista tiden...
           Men det blir BÄTTRE!!!
 
    Kolla snyggast hairstyle =) <3
Kommer inom kort att ta upp boxningen på Akilles NBK

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0