LIGGER LÅGT, MEN SATSAR HÖGT!

   2013-01-03 - 23:01:42
Det har hänt en del grejer senaste tiden som det nu hålls en internutredning på...för allas inblandade så kommer jag inte att berätta någonting om detta i dagsläget. Jag väntar dock med SPÄNNING på att en viss liten tjej ska komma med ett BEVIS som inte ens existerar emmot mig på vissa punkter!!!
Jag har lämnat in beviset på motsatsen till vad denna lilla brud ska ha uppgett så nu är det hennes tur att motbevisa detta sägs det...och jag är INTE ETT DUGG OROLIG för detta....Jag har varit 100% ÄRLIG och det VET både hon och alla andra inblandade innerst inne!
 
Jag vet även en snubbe som hänger jäääävligt löst och snart inte har tak över sitt huvud....men somman bäddar får man ligga!!!
 
Detsamma gäller alla dessa inblandade personer....som egentligen skulle kunna vara vilka som helst, men som stått mig väldigt nära under en period...
 
...men vet ni vad...??? SANNINGEN SEGRAR ALLTID TILL SLUT OCH SÅ KOMMER SKE ÄVEN I DETTA FALL!
 
Själv kommer jag följa detta på håll, det är ganska roande att följa eländet och hur folk beter sig:D
jag har VIKTIGARE saker i mitt liv än att hålla på med någon slags fånig maktkamp som inte bottnar sig i någonting alls...förutom lögner och baktalande!
 
Jag kommer att åka till Norge...ska bestämma datum nu vilken dag som helst och sedan flyttar jag och Joey till Nesöya "till de norska kändisarnas ö" Får väl gå förbi Rybak å kolla om han vill gå med ut med Joey nån kväll;( Hähähä=)
 
Ska bli jättespännande och känns så jävla RÄTT just nu mitt i allt DRAMA  som pågår...jag VET att rättvisa kommer skipas så det är jag inte ett dugg orolig för så jag lämnar det här pissiga landet tillsammans med min älskade Josse på obestämd tid.
 
huset jag och Joey kommer att bo i är detta...och handen på bilden visar vilken del av huset som kommer vara vårat hem=)
 
Det känns så otroligt rätt just nu...!!!

Kommentarer
Anonym

Hej Frida! Kul att du kommer till det vackra grannlandet i väst! Du får leta efter "Rybbe" på Aker Brygge där han bor;) Lycka till med nya jobbet!

2013-01-06 - 20:32:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0