INTERESTING=)

   2013-01-08 - 15:28:00
Med alla facit i handen ska det bli GRANDE DELUXE SUPER- spännande att se hur de ska ta sig ur detta minsann=D (Har ju nu mycket, mycket mer skinn på näsan än de någonsin kan ana)
Behöver nog inte säga nåt mera om den saken just nu, men eftersom jag vet att vissa småbrudar inte kan hålla sig borta från min blogg vilket dom i mina ögon borde innan de åker på en stor fet SMÄLL :D så kan jag ju inte låta bli att nämna detta....det är lixom FÖR kul=)
 
Livet ÄR KUL, förbannat trött, men roligt =)
I början av februari bär det väl av mot Norge då:) Å det verkar bli så att min kära Marie kommer att åka med och även jobba i samma butik som jag fått jobb=) MIIIN MARIEEEE ...FATTAR NI=D Min älskling mitt <3
 
Idag har jag varit hos tandläkaren och sådär, å så har jag dammsugit med "Bella" hon å "Rakel" e ju värsta polarna å "Svante" (hand dammsugaren) är inte sen att hänga på=)
Nu funderar jag på om man ska göra nå käk idag kanske:) Var ju några dagar sen minsann...Var inne hos "kungen" å snackade lite på smedjan och man blir alltid lika pepp av honom=)
Han hade lika mycket projekt på G som alltid=)
 
Nä nu vill jag IVÄG=) NUNUNUNUNUNUUUUU....=D
 
JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA, ÄR SÅ GLAD=) Vet ju att sanningen FINNS I VÅRA HÄNDER=D
 
 
Förresten....vilka ÄCKLIGA människor det finns därute......HAHAHAHAHAHAHA=)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0