FLUMMIG Å GLADER SÅ MAN FÅR SPADER

   2013-01-12 - 20:36:00
Idag har jag varit sådära knäppflummig nästan hela dagen=) Haft kul, garvat en hel del....M e här å mongar sig med mig å Jossen och nyss då vi skulle på promenad å M inte var med så vägrade Jossen att gå med mig så M fick komma ut han med...stannade M så stannade Joey ....gick M ...jaaah då gick Joey som ni fattar själva <3
Vi har varit och handlat, och så har vi gjort varm smörgåstårta. Annars har vi tvättat å bara tagit det lugnt resten av denna lördag...I går kväll dök det upp en hel massa nytt INTRESSANT info om MPS, detta ledde till en ÄNNU INTRESSANTARE kontakt via telefon i morse...MY GOD säger jag bara!!!=D
 
 
M fick en ny hairstyle dagen till ära=)
 
När matte tog fram lådan med borsten i blev det lite missuppfattning:( Där i låg ju klotången med....ååååh:( Den ska vi ju inte använda förrän i MORGON;) 
*-Jag syns inte här va?*/Joey
 
Nä nu ska vi hångla lite....alla 3 <3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0