BORDERLINE!

   2013-01-26 - 19:35:57
Blir fett trött på folk som TROR, men inte vet ett jävla SKIT om vad BORDERLINE är och vilka kriterier man bör uppfylla en del av, hur man är osv. Många tror att folk med borderline är manipulativa idioter och detta stämmer noll!
 
Vill hänvisa till en annan persons blogg som är väldigt välskriven och som verkligen stämmer till 99% så alla ni som inte har borderline själva HÅLL IGEN ERA JÄVLA FETA FULA KÄFTAR om ni inte har nå vett i skallen!
 
BLOGG OM BORDERLINE
 
Jag personligen har även ADHD och har bara vissa drag av min borderline kvar...man har även varit osäker på om diagnosen borderline ens ska finnas kvar i mitt fall, men nu har den fårr göra det...tänk att det finns folk som ska bry sig så jävla mycket om andra ...dom har ju för fan inga liv själva, det är så TRAGISKT!!!
 
Jag har hört människor säga ...min BROOOOR ÄR MITT AAAAAAALLT och för att brodern sedan säger att han är vuxen och att systern inte bestämmer över honom så är han inte längre skit värd i hennes ögon....HAHAHAHA SKRATTRETANDE...SÅ MYCKET BETYDDE DEN BRODERN MED ANDRA ORD!
Funderar på att lösenorddkydda bloggen igen ...för mycket skitfolk hänger här..men kontakta mig gärna på olika sätt så kommer ni få lösenord så ni har det den dagen om jag låser den igen...Min blogg handlar om min väg tillbaka till ett liv värt att leva efter att ha fått x antal diagnoser, utmattningssymdrom, mm, gått igenom en sjuk radda av händelser genom livet och kom inte här och tyck så jävla mycket om min blogg om du inte har med den och göra...jag försöker visa hur det är att leva i mina kläder och för andra i liknande situationer....man är inte sjuk i huvudet för det....om man däremot käkar Tradolan varje jävla dag då är man en PUNDARE.....!!!
 
Nu har jag bättre saker för mig...mika och jag å Jossen ska ha lördagsmys <3 Vet att vissa är svarta av avundsjuka....stackars satar!!!

Kommentarer
Eriiza

Så är det tyvärr alt för ofta, att folk snackar om diagnoser hit och dit, men ingen vet riktigt vad de innebär.. =/

Svar: Eriiza...ja det är förvånansvärt tråkigt att folk "vet så mycket, utan att veta"!!! Dom läser nånstanns å ser det dom "vill se" :S Kram <3
ninemile

2013-01-26 - 23:01:39
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Emma

Av någon anledning måste människor alltid lägga sig i och veta så jävla mycket bättre än en själv....!!!!

Jag t.ex. är ju en tjockis pga sjukdom. Det är väl inget folk vet i allmänhet för det har inte de med att göra. Men det är jävligt irriterande att jämt och ständigt få bantningstips, okända människor grattar mig till graviditet osv.. Lägg er inte i!
Nu ska jag dock göra gastric bypass 5 mars!! :D

Hoppas allt löser sig för dig, om det är att lösenordsskydda bloggen kanske du får göra det.

Svar: Åh Em=) Jah livet är ju så...så du ska opa dig med nu?=) Jag har ju varit det i över 3 år nu så hojta om du behöver hjälp eller råd med nåt...kram <3
ninemile

2013-01-27 - 11:03:20
URL: http://tjejan.blogg.se
Eriiza

Tyvärr är det så överallt.
Man blir genast bemött på ett visst sätt p.g.a en diagnos,
istället för att bli bemött för den människan man är!

Svar: Ja....det tragiska är att det ofta är människor som dömer en och sedan inte är perfekta själva.....:( <3
ninemile

2013-01-28 - 23:37:44
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Skrev precis om vad som hände på akuten.

Svar: Ska kolla ....kram till dig <3
ninemile

2013-02-01 - 21:28:33
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0