BLOGGSTATISTIK=)

   2013-01-11 - 16:14:00
Det är himla kul att få bolla in i mitt inlägg idag hur glädjande det är att se hur min läsarstatistik ökar lavinartat för nästan varje dag som går=)
 
 
 
Idag har vi alla här även fått oss ett gott skratt angående MPS...dom är så in i helvetet ROLIGA
 
Har sagt det, säger det IGEN ...som man bäddar får man ligga!
 
Nu till nåt viktigare=)
Naten blev ganska lugn, jag var vaen en del och gick ut och kissade med lillkorven då jag ändå var uppe, käkade lite febernedsättande och startade om värmefilten...de e grejer de!
 
Nu ligger liten på min morgonrock å sover på golvet här bredvid mig...blev väckt av att mobilen fick FRISPEL å började plinga som satan så jag undrade litevem som vaknat å gillade bilder eller nåt på FB som fick det att föra sånt oväsen. Visade sig att det var ju Marie som taggat mig å ett gäng andra i en bild å kommentarerna lyckades väcka å få liv i både mig å hennes bror=) *HAHAHA* Härliga kvinna!
Vi har varit på en hel hop korta promenader i snöyran idag och min feber verkar vara bättre idag känns det som så jag har diskat å grejat å "matat Bella" m massa dammråttor=)
 
Tack för att ni finns!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0