BLÅ ÄLGAR I SIKTE

   2013-01-14 - 22:24:15
I dag har jag sovit precis hela dagen---tagit så mycket Benzo att jag bara vaknat till emellanåt, kissat Joey och somnat om igen mellan varven. plötsligt ringde det på dörren i eftermiddag och när ja kikade i dörrögat såg jag 2 skolungar.....trodde jag, när jag kollade närmare såg jag det var 2 poliser så jag öppnade och de ville bara kolla hur jag mådde, om jag var ok...så åter igen har det alltså hänt. Någon har ringt hit dom för att kolla min status...den har varit riktigt jävlig  idag. Har nu i kväll i alla fall lyckats kontakta lite oerhört viktiga kontakter angående vissa grejer som jag inte kan skriva om i dagsläget. Allt kommer att komma den dag då allt uppdagas det LOVAR jag er...detta är SMUTSIGT!!!
 
Nä nu vill jag bara dra till Norge, men Joey vill jag nog inte ta med mig så jag vete fan hur jag ska göra...jag har ju ev. 2 olika jobb på g här med ju som verkar passa mig perfekt:)
Frågan är ju vilket som är smartast i dagsläget, Norge finns ju kvar trots allt...=)
 
Fick en nybeställning på ett armband idag med, så jag ska ta mig i kragen och få det gjort i veckan. Ska skaffa en sån liten butangasbrännare igen sålänge...så jag kan komma igång i alla fall. =D
 
Nu ska jag sova vidare...nattnatt
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0