BAGARKNUTSSON

   2013-01-28 - 22:48:00
Nu har "bagarknutsson" varit å härjat i mitt kök igen:P
Å nu i kväll kom en rätt nere kille å knackade på min dörr:( Så nu bliré sockerkaka å saft;) (Shit snart närmar jag mig ju pensionsåldern så de e faktiskt legatl;))
Först blanda jag ihop nåt som inte riktigt blev rätt *HAHA* fixade till lite å gräddade lite som jag tyckte, så vi får väl se om den är ätbar alls;)
 
Har varit på facket med bst i dag och grejat och i morrn är det möte med AF igen=) Jossen har varit hos Catharina idag...
Som ni ser ovan så fanns det i alla fall år 1994 fortfarande "NEGERBOLLAR" i Sverige:P
 
 
Har haft en ovanligt bra dag ändå faktiskt=) Mått bra som attan rent allmänt...skönt!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0