ÄLSKADE FINA CATHARINA, MIN VÄN <3

   2013-01-25 - 17:02:00
I dag sov vi till 12.30 och sedan åkte jag och Jossen till Catharina med semlor och fikade loss rätt skapligt=)
Berättade hela storyn om MPS och hon bara HÄPNADE...tyckte det var fruktansvärt...!!! Många som hört av sig till mig och frågat vad som hänt har nu tagit avstånd till organisationen...deras eget val, jag har inte pushat dom på något sätt, men de förstår!!!
På söndag kommer som sagt Lönna och jag att träffa en väldigt betydelsefull person som har väldigt mycket information om MPS och sedan BÖRJAR ALLT! Vi väntar nu på listorna från Lönnas Teliautdrag för att gå vidare med även den påstådda trakasseribiten...vet att littsnuttan läser detta varje dag och säkert halva ledningen i MPS med...och ni är mer än välkomna om ni nu tycker det är så jävla spännande=) men jag förstår ändå inte riktigt vad fan ni har här att göra...???Tror ni jag skulle avslöja vad som verkligen är på gång så tror ni ju riktigt jävla fel på ren svenska! I så fall hade vi ju varit totalt jävla dumma i huvudet....Jens Lapidius är en mycket trevllig person dessutom har jag insett...och helt inne på rätt linje!
 
Om jag var en i ledningen på Mps så skulle jag nog skita knäck just nu...!!! Vi har ju inte ens börjat på allvar...men som sagt sitter folk runt om i landet och väntar på klartecken från oss ...
 
Nog om den skiten idag....Joey hostar en del idag igen, men vi har tagit lite promenader och det har gått bra=)
Han är så TAPPER mitt lilla <3
.
Har sugit på karamellen om arbetet vi kikade på igår och det ör ju helt sjukt...det skulle vara den perfekta platsen för mig som mitt liv ser ut just nu...inte gå ut för hårt, människor som förstår och vet vad saker och ting handlar om...göra det jag vill göra på ett "vanligt jobb" och att få vara så pass självgående och ha de förmåner som jag  skulle få där är ju helt underbara...=) Min hälsa skulle garanterat bli mycket bättre!!! Bevisad effekt finns på att det lyckas i nästan alla fall de åtar sig.
 
För övrigt då, hur mår Frida egentligen?
Jo, ganska stabil, mycket ångest och ilska samt stress. Håglöshet men tar mig ändå för de saker jag måste ta tag i för att driva vissa processer framåt osv. Mycket benzo blir det men har läkartid nästa vecka voöket ska bli väldigt skänt att få diskutera mina mediciner och se om vi ska göra några justeringar=)
Hade ju en väldigt djup svacka för kort tid sedan, men den har stabiliserat sig något och det sjukaste av allt är att jag med min P-stav "Per-guSTAV" sluppit allt vad "sistas from red hill" s om vi säger på Jamaica men fick en släng av det i samma veva och det vet vi ju sedan tidigare att då har jag ju varit mer eller mindre självmordsbenägen för tusan:(
 
Ååååh i alla fall...det kändes så BRA och UNDERBART att fika med Catharina i dag igen:) Vi ska ta och fixa stan mm inom kort för den 23 februari åker hon ju med Lotten till Hawaii och vi behöver fixa en massa grejer till henne och jag hjälper henne ju såklart=) <3
 
Nu ska jag fortsätta kolla in nån av alla filmer jag tog hem igår och bara mysa med Jossen här....hade så gött mina vänner=)
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0