VEM SKRIKER I NATTEN?

   2013-02-04 - 22:25:47
Gick ett varv med Jossen förut och blev helt till mig så jag nästan gjorde i brallan...trodde först det var ett rådjur som skrek men efter att Marie å jag tisslat lite i det hela kom vi fram till att det var en räv...antagligen var det dessutom parnings-skrik. De parar sig i januari-februari här tydligen så det verkade stämma...HAHAHAHA!
 
 
Hur leker livet med en annars då? Jorå...det mesta är lugnt...har idag fått iväg en massa material om en viss organisation :D Ska bli spännande, det tyckte de inblandade med:P
 
Joey har varit ganska hostig speciellt i går och lite idag, men mycket bättre idag i alla fall =)
Det skumma är att han kaxar sig som attan ochinte ska ta medicinerna så fort Mika är här, men när Mika försvunnit härifrån DÅ går det åter igen hur bra som helst:S Hmmmm!?
 
Ska bli schysst att börja "jobba" nästa vecka...=) ser faktiskt fram emot det:D
 
Är sliten, ska nog ta kväll snart...nu när rävmysteriet verkar vara löst...eller?:S
 
 
 

Kommentarer
Eriiza

Jag förstår inte heller.
Hela tiden handlar det om att vänta.
Men nu har jag ju fallit mellan stolarna i över 5 månader,
vill de kanske att man skall ta livet av sig för att de
skall slippa ta ansvar!?

Svar: Det är helt sjukt....jävla sverige....jävla vård:( För mig tog det 11 år inom psykiatrin innan jag ens fick en diagnos som ej ens utreddes utan jag fick den på telefon. efter 16 år blev jag utredd för ADHD efter många års that....fanns ju inga tecken på att jag skulle ha det.....men väl där så sa de att det var så SORGLIGT att man inte sett mig tidigare för jag var så klockrent fall:(
ninemile

2013-02-05 - 16:23:19
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Det är verkligen tragiskt att så lite folk blir tagna på allvar, de
som verkligen ber om hjälp!
Medan andra får en diagnos hur som helst, med
rätt hjälp och har inte ens behövt anstränga sig! =/

2013-02-24 - 01:01:57
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0