EXHAUSTED!

   2013-02-20 - 20:38:00
Känner mig totalt TOM!!!
All min energi går åt till någon annan än mig själv just nu och jag känner att det inte finns mycket förståelse för det alls:( Inte heller förståelse eller respekt för att alla mnniskor är OLIKA, och inte alls är likadana och agerar eller är på samma sätt! Jag uppfyller inte kraven för vad denna person vill ha ut av mig, har känt det ett bra tag nu och jag vet inte hur det kommer gå med allt...vill jag åka till en vän så är det ett problem, om jag och Catharina ska göra vår planerade (sedan länge) trip till Lotten i Sthlm så är det ju heeeelt fel det med....för allting måste ju göras tillsammans med personen... behöver jag ensamtid så är det ett problem och märk då att jag gått år i terapi för att klara mig att stå på egna ben och inte klamra mig fast vid andra och istället känner jag nu att jag är den som blir fasthållen och klamrad på istället...:(
Energin blir mindre för varje dag och jag känner att snart kommer det brista igen och då kommer jag inte orka umgås med någon alls, prata med någon göra ett skit igen...och då kommer frågorna komma som bomber..."amen just denna person måste jag väl orka med"...men jag kommer inte göra det heller....:(
Så fort min telefon ringer så kommer denne som ett skott och är så NYFIKEN, precis som om jag skule dölja något...får jag mess kan man bli sur för att man inte får läsa dom lixom....ORKA! får ju sådana antydningar kastade på mig emellanåt dessutom att jag skulle dölja nåt och det gör mig bara så jävla MATT på ren svenska!
Har man inget liv på egen hand så kan man inte ha det tillsammans med någon annan heller!
 
Folk har börjat efterlysa mig på FB, mess mm nu igen...men energin finns lixom inte...allt är bara för MYCKET och jag håller på att tappa bort hela mig sjäv i detta virrvarr:(
 
Nån mer därute som upplevt NOLL sexlust på mediciner ???? En rent allmän fråga bara...!!!
 
Varit hos Catharina som fixat lite födelsedagsfika till oss eftersom jag fyllde 35 i måndags. Hade lite fika här hemma med de närmaste på kvällen då bara.  Catthis kunde dock inte vara med för hon hade fullt upp eftersom hon ker til Hawaii på fredag=) Jag fick ett par "KEEN" dojjor av henne som hon bara använt då hon var på Galapagos öarna för några år sedan, nyskick och kostar ju över 900:- nya, gröna och fina=) Ska få någon födelsedagspresent alá "travelstyle" sen så det blir ju mucho spännande!=) Hon fick en resetag som var en rosa vovve och ett par svarta flipflops av mig som jag haft typ en gång som lite resepresent=)
Nu ska jag lägga mig, dessa sena nätter med film å annat har gjort mig helt ur balans....jag fattar inte hur detta ska gå...min hälsa måste väl för fan gå först? just nu har jag dessutom skyhöga levervärden som håller på att utredas så jag får inte ta cellgifterna för reuman eller nåt. *SUCK*
 
Nu sängen....välbehövt!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0