BAKING MONSTERS

   2013-02-13 - 22:42:45
Fick ett litet ryck nu i kväll å "bagarknutsson" tittade fram...blev en sockerkaka med smak av mint och med hackad mandel i...man tager vad man haver;)
 
Igår var jag och en till på polisen på möte och de ser just nu väldigt allvarligt på det vi tagit upp...nu kommer det att bli enskilda förhör och vi har även förmedlat vidare vår grävande reporter -kontakt, de har fått kopior på alla listor som en viss liten feg tjej ljugit ihop att vi skulle ha trakasserat henne...vilket mina listor ju mom jag sagt tidigare motsäger...de finns nu som kopior på polisen och anmälningar kommer göras. Kändes väldigt bra att vara där och nu är allt igång på allvar. Jessicka på MPS ledningen i gbg skickade helt sjuka sms till mig natten till igår. Rena trakasserier...har inte hört ett ljud från henne på månader så varför yttra sig nu lixom...? Men polisen där de olika delarna nu kommer att hamna på olika avdelningar har ju såklart fått ta del av allt material vi har!!!
 
Det var så skönt att se att polisen satt och skakade på huvudet och sa att detta är väldigt allvarliga saker!!!
Nu ska sanningen skipas!
 
I övrigt så var jag å Jossen hos hans "gudmor" Helene  i går å åt lite bakad potatis och myste några timmar...(närmare bestämt 4 eller nåt:P Det var superhärligt att träffa henne igen för det var såååå länge sedan! Hon var ju med mig och mamma då Joey hämtades upp på Arlanda den 12 november 2002=) I dag var han så kry att jag gick långptomenad "sjösvängen" med honom och det gick jättebra=) Nu ligger han helt utslagen i sin korg å nannar=)
 
I förrgår badade lillprinsen med så nu är han ren och fin och luktar såååå gott igen=) Han låg i sin vagn och myste bra länge efteråt med gosefilten han fått av dagmatte å "lössen" som förresten nu har 2st 1v gamla valpar vi ska dra å lukta på någon dag=)
 
Har haft båda mina bst här idag och vi hade rätt allvarliga snack...jag måste börja ta hand om MIG SJÄLV och minska att lägga energin på att umgås med andra etc. Nåja vad är väl en bal på slottet...nu är det sovdags i alla fall!=)
 
Tänkte bara dra upp gårdagens störda händelse som utspelade sig mellan 04-05 på morgonen...
FRIDA: -HALLÅ, HALLÅ?
MIKA: -Hallå, vad håller du på med?
FRIDA: -Pratar i telefon!
MIKA: -Men vilken FIIIIIN telefon du har, vem pratar du med?
FRIDA: -syrran!
(Sen insåg jag va fan som hände, började asgarva och släppte tuben med handkräm som jag höll vid örat och somnade om!) SHIT ASSÅ:D
 
Bild på min nya hitech. touch mobil=) den går som smort=)
 
 
Nattinatt
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0