SAKNADEN ÄR STOR!

   2013-12-14 - 22:22:00
 
 
 
 
 
 
Morgonpromis i morse i nysnön....
 
Har idag känt mig lika håglös som vanligt...tvättat, och mamma och pappa kom hit och mamma sneakade in sina enorma juldukar i min mangel i tvättstugan så hon fick dom fina. Sen fikade vi lite.Kan knappt äta något alls utan att må dåligt...vitaminbrister trots att jag i alla fall äter....det är kämpigt nu!
Längtar till alla undersökningar är gjorda igen. Ska lämna prover redan på måndag igen, sedan blir det magnetröntgen på torsdag och så ett gäng prover jag ska göra därtill närmsta veckan.
JAG VILL ATT DOM HITTAR NÅT...VADSOMHELST så man i alla fall vet vad som är fel! :(
 
Nu ska jag försöka sova, men det blir väl inte lätt i natt heller...SUCK! Men i morgon ska jag å Catthis å sola runt 10-tiden så då blir det minsann att ta sig upp i alla fall....gick upp vid 13-tiden i dag....asså det är ju INTE JAG å vara såhär:(
 
Kram <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0