RESTLESS

   2013-12-08 - 09:06:00
Jag är så jävla rastlös, funderar på att ta ett bad och sedan på med lurarna och spotify i öronen och gå på en riktig långpromenad i snön med "lille skutt" han älskar snön å skuttar omkring som bara den.
Elvansen har samma effekt som all annan jävla skitmedicin....rastlös rastlös, rastlös....får pressa i mix X och Atarax istället och då blir det att jag sover bort dagarna istället för att slippa känna denna krypande känsla i kroppen.
 
i morgon ska jag börja jobba ...LÄNGTAR faktiskt! Dom vill verkligen ha MIG ...JUST MIG där och ingen annan! Så mycket att de tom står för försäkringen som AF normalt gör men som pga. vissa omständigheter inte kommer göra det för vissa saker under tiden jag går på upptrappningen. Men företaget bill ha MIG och har valt att DOM tar på sig den delen av försäkringen om någonting skulle hända...hur bra känns inte det...JÄVLIGT BRA faktiskt=)
 
Vaknade till och snackade med Mika...:S sen fatta jag att amen hallå...han e ju inte här, inte varit på mycket länge...sen somnade jag om och sedan la jag benet om honom (vilket i själva verket var täcket) men började prata med honom igen...tror jag håller på att bli fullkommligt galen va hörrni:S
 
Nä mot badet....så jag å "Fluffbert" kommer ut någon gång....vi vill förresten fortfarande att en afrikansk pygméigelkott flyttar in hos oss...men jag vet inte...om nåt händer är de väldigt svåra att söva tex. och så äter dom bla mjöllarver...BLÄ....3hg larver tack...hmmm...LARVigt!
 
För övrigt finns en snubbe i MPS som verkligen tror att bara för att en del personer är utbytta så är MPS helt utan skuld i några fiffel som helst...jag blir frustrerad:) Inte för jag bryr mig, men jag orkar lixom inte höra ett ord om skitföreningen PISSING PEOPLE....det är FÖRBI!!! jag har viktigare saker i mitt liv.
 
I går frågade förresten grannen om vi ska ut och gå någon sag, jag sa att det var väl självklart vi kunde göra det...nya människor förgyller alltid=) Badet var det ja....tjaaaaoooo! <3
 
 
 
 
Önska mig en fridfull dag nu snälla!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0