MEDICINER ÄR JU SKIT! =)

   2013-12-12 - 21:30:00
Jag äter inte alls mycket mediciner i nuläget =) Ska till läkaren i morgon och diskutera det hela, eftersom jag la av med Elvansen men faktiskt mår jävligt bra=) Å det trots att jag borde ha stadens svinigaste ångest-PMS å vara självmordsbenägen HAHAHAHA Allt för ett litet litet piller som heter CIPRALEX som är en antidepressiv som jag tar 3 veckor i månaden nu....fy fan den har förändrat mitt liv <3
 
Sitter å funderar på livet, framtiden...val jag gjort som drivit mig till att jag hamnat där jag är idag och tankar på vilket håll jag ska gå i nästa vägskäl:)
 
Läste att stockholm e med i top 3 över dyraste shoppingen i världen...:S
Warszawa e med i top 3 över billigaste;) Så det blir kul att åka dit, herregud jag tänker inte på det så mycket ...men nu är det ju bara veckor kvar=) ska bli skoj att förlusta mig lite med syrran:P
 
Vill bara gå ut på gården å skrika om hur JÄVLA BRAAAAA jag mår! Men det hörs nog inte för det blåser så förbaskat ändå:S
 
 
Längtar lite till alla som väntar på mig på Jamaica=)=)=) *LÄNGTAR*
 
Men STOPP! Ta nu en dag i taget....i morrn är det lussefjanterier igen....
 
...tycker det är så jävla fjantigt.....USCH!!!!
 
 
Nä nu från ett studsigt inlägg till studs i sängen å drömma om alla underbara människor i mitt liv och hur LYCKLIG jag tänker fortsätta vara i mitt liv ...(ups n downs of course) :D
 
 
 
 
Måste bara tillägga att vi varit på långpromenad, slappat rätt mycket å roat dagen med att snacka skit med några av porradise deltagarna samt den forna supersexiga Olinda Castielle som var med för x antal år sen...hon är så jääävla frän=) hon är som jag....LIKA STÖRD å hennes karl Patrik med ;)
 
Nattinatt
 
Lägger en bild på Olinda ....hon e nog min sexigaste "polare" tror jag:)
 
 
nattinatt nu....<3 å JA Olinda jag SKAAAAA.....jag LOVAR ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0