JAG KOMMER SAKNA DIG!

   2013-12-20 - 19:23:00
ÄLSKAR DIG...
 
Tårarna slutar aldrig att komma....mascaran är överallt hela tiden....
 
 
Hej min gamla vän, det var ett tag sen vi pratade.
Vi brukar snacka varje dag, ja svär jag saknar det.
Sitter här i studion och försöker göra låtar,
men allt för ofta så slutar dom i tårar.
Ja vet att jag lova, att alltid köra på.
Men ibland så ba' känns det som det inte kommer gå.
Försöker vara stark när jag går genom motvind,
springer överallt du vet Ken jag går stort in.
Alla är emot mig bror, det känns som jag är ensam.
Rider i betongen, ända stället utan rädslan.
Önskar du var här och kunde joina min turné,
på varenda jävla scen så är det som du står bredve'.
Grabbarna är tokiga, du vet hur vi dyker upp.
Jag ser dig inhalera varje gång då vi bryter zutt.
Jag svär jag tackar dig för alla våra minnen,
hoppas du är stolt när du ser mig från himlen.


Jag saknar dig, saknar dig min bror.
Jag sa jag saknar dig, mer än vad du tror.
Vi ses på andra sidan
Men tills dess kommer jag sakna dig, sakna dig min bror


Släppte rätt mycket sen du försvann från vårt team.
Puffar fortfarande weed men du vet jag är en fin.
Fick ett hederspris förra året,
vid samma tid då alla torskade för rånet.
Svårt att förstå men,
Johan han flippade och på nåt sätt,
Hässelby ba' tystnade.
Och nu längtar jag tillbaka till min hemort,
och ba blaze upp en fet vid nån gömd port.
Alla småbarn springer runt i massa gäng,
idag är det trendigt att sitta helt bäng,
inte som när vi var små bre, allt har eskalerat..
Känns som om ingen riktigt fattar vad vi menar.
När vi växte upp i Stockholms betongblock.
Det var vi som fan gjorde hela hiphop.
Nu sitter jag vid mixern och skriver igen.
Känns som du är här, jag känner själen från min vän.



Jag saknar dig, saknar dig min bror.
Jag sa jag saknar dig, mer än vad du tror.
Vi ses på andra sidan
Men tills dess kommer jag sakna dig, sakna dig min bror (Huyeyeye).



Bror jag har familj nu, har fått fyra ungar.
Saker har förändrats sen vi satt där på gungan.
Du skulle sett hur dom ser ut, dom är så vackra.
Vem kunde tro att jag skulle bli en pappa?
När vi becknade zattla på bänkarna i Västerort.
Och den dagen då jag värmde mig hos dig brosh,
varma mackor medans mamma var på jobbet.
Blanda upp oboy med lite blaze, du tyckte om det.
Fan vad jag saknar dig, ba' sitta här och digga.
Och dirigera mig hur verserna ska ligga.
När allt är så tyst så behöver jag din styrka,
hoppas själen av min vän sen kan få mig att lyfta.
Och låt mig ba' flyga upp mot himlens rike.
Aldrg titta bakåt, bara glömma detta livet.
Jag vet att det är sent, men min dröm den är kvar.
Och idag så är det du som säger godnatt till mina barn.
Vi ses bror.


Jag saknar dig, saknar dig min bror.
Jag sa jag saknar dig, mer än vad du tror.
Vi ses på andra sidan (Yeeyeey).
Men tills dess kommer jag sakna dig, sakna dig min bror.

Jag sa jag saknar dig min bror. Allting känns så tomt.
Varför gör det ont?
Saknar dig min bror, jag saknar dig min bror.
Jag saknar dig, saknar dig

(ken ring)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0