ISOLERINGEN!

   2013-12-03 - 16:53:21
Idag fick denna killen hamna på isoleringen efter att ha tuggat sönder sitt spel:P undrar när man ska söka hjälp för spelberoende?;)
Skämt åsido så har jag idag lämnat in KIAN och det visade sig att jag fick värsta fläskiga Mercan istället, automat å kombi och jag vill/får ju inte ha hund raffsandes runt i den så jag letade fram hundburen längst inne, nere i förrådet. Och vad tror ni inte låg mitt framför mina fötter när jag kommer utkrånglandes ur förrådet....DEN FÖRBANNADE NÄBBMUSEN!!! Hundskrället hade tydligen snott med sig den in fast jag inte märkte det...:( Nu gjorde jag mig besväret att gå ut och kasta den...make till satyg asså....!!! Lite frid kan den väl för fan få:( Har ju släpat omkring på den där jäkla musen i en vecka nu! BLÄH! Skona de döda Bobby:S
 
 
Funderar på om man ska orka ta sig till C ett varv å fika och låta Abbe å bobby fnasa av sig kanske...har i alla fall duschat Bobby så nu är han slut efter buråkandet i bilen när C och jag var och solade, och sedan jagat både dammsugaren och hårtorken...SUCK! :D
 
I morgon ska dom komma å byta till nå jäkla skitradiatorer på elementena som tydligen gör att folk i hela området fryser hjärnan ur skallen och jag som fryser redan INNAN de satt in skiten i min lägenhet! ÄH!
 
Nu är det bara 5 timmar kvar till porradise börjar....shit vilka långa dagar asså!!!
 
<3 one love

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0