HUNDRA ÅR!

   2013-12-25 - 23:07:00
Idag har varit slappt å skönt, gick upp 11.30, tog ett bad å sen blev det "frunch" hos mor å far vid 13-tiden =)
 
Bobby har släpat runt på det stora ben som var en av sakerna i hans megastora julklapp...han har även fått bidrag till en ny bur, han behöver ju en lite större bur i bilen. 
 Har varit en skithärlig jul, antagligen för att vissa personer i vår släkt blivit bortprioriterade...dom har för mycket psykiska problem (tror dom) för att ens jag ska slå det ;) inbillade grejjer dock hos i alla fall en av dom då sättet människan agerar på motsäger det hon säger sig lida av....se till att bli utredd istället och sluta va så jävla rädd för allt....kan inte ta en cider för man går på antidepressiva lixom HAHAHAHAHA dummaste jag hört EVER!!!!
 
 
Funderar även på att byta in min bil å skaffa en kombi snarast:) nu när man ändå snart slå skaffa bebis med så behövs det antagligen :)
 
 
Själv har jag fått tusen kr att shoppa för i Warszawa och så Warszawaresan då:)
 Fick oxå del 3 i 3e testamentet :) 
 
 
Å i kväll har hela familjen varit på bio, hundraåringen  som klev ut genom fönstret å försvann. Höll på å garva ihjäl mig :D över förväntan, helt klart :-)
Nu ska vi sova, är lite sugen på å gå ut å rumla runt,  men det blir en annan gång *GÄSP*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0