HEJA SVERIGE SNART FLYR JAG LANDET!!

   2013-12-05 - 16:05:44
Okeeej om de inte vore för färgen på kapslarna hade burken inte varit värd en spänn i mina ögon. Nu har jag alltså hämtat ut en medicin för 800kr. Skulle jag sen öka och hamna där de flesta ligger dosmässigt skulle min medicin kosta ca 8000kr/månad då den inte ingår i högkostnadsskyddet.
Nu hoppas jag denna ger mig biverkningar GRANDE så man åter kan söka licens för Metamina. I nuläget hänvisar läkemedelsverket till denna istället (metaminan är rabatterad)
Annars får jag sälja hund, bil, hem å bohag för att kunna sitta på en parkbänk men få den medicin jag behöver....HEJA SVERIGE!!!
 
 
 
Har i alla fall känt mig lite rastlös nu på eftermiddagen, men det kan ju kanske ta ett tag innan Elvansen ger en önskad effekt. Får boosta med lite mer "knark" så jag blir mer "slät" en tid kanske:)
 
Som en god vän sa till mig för de där priset kan jag få bra mycket bättre grejer på gatan....:D
(NEJ JAG ÄR INGEN PUNDARE, jag söker bara en medicin att få må bra på och fungera i vardagen)
 
Bst var här nyss och sen satte jag fart och plockade undan det lilla som lixom grävt sig fram efter helgens städning lite här och där och fick tom. hyacinterna planterade som stått i diskhon bara sådär sen förra helgen då jag köpte dom kolla in...
 
Vi fortsätter också att öppna kalenderluckor jag å Bobby:) Det går ju superduperbra kan man säga=)
 
 
I går var "porradise" mer spännande än ever, fan man blir ju helt beroende av dessa totalt urblåsta puckon som beter sig som ett gäng monkeys!!! Har börjat följa Riktiga människor nu igen i alla fall när Bron slutat för säsongen:) Såg ju aldrig riktigt klart förra omgången, men det funkade finfint i alla fall=)
 
Var å busade med Abbe så de flög om det igår och jag och Catthis försökte fika mellan varven=)
 
ÅÅÅÅÅH! Rastlös....!!!:(
 
I morgon ska jag göra om min dermal anchor, tog bort den den 2 december 2012 eftersom den till slut blev infekterad och började krypa ut genom huden. Har en tillgodo på House of Pain så nu är det dags=)
Ska be Jenny sätta den korta staven denna gång så den inte sticker ut från huden så mycket som den andra började göra. Min förra satt ju i över 3 år och det var tydligen snudd på rekord hur länge en dermal sitter, de brukar krypa ut första vintern man har den:) Men man har väl sina knep=)
 
 
Å så har jag gått ner i vikt litegrann...helt ok faktiskt=)
 
Man har ju sänt en remiss om reoperation till Kirurgerna eftersom min kurva inte alls förjer det "normala" så utredning kommer göras.
Bara att hålla tummarna.
På måndag börjar jobbet och nu känns det faktiskt hättebra, I morgon ska jag förhoppningsvis (eller inte) få tillbaka min KIA och kunna lämna tillbaka mercan...den e jääääävligt FET å köra asså, jag LOVAR! Men smakar det så kostar det:(
Nåja det går på försäkringen det mesta av det i alla fall!
 
CIAO!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0