BLOOD IS IN THE AIR

   2013-12-13 - 17:18:00
Idag ringde läkaren från medicinkliniken igen och hade svar på några prover i alla fall. YEPP! som jag trodde så blöder jag inuti kroppen någonstans, men man vet ännu    inte var. Så nu har jag fått tiden för magnetröntgen samt ska fler prover lämnas och gastroskopi ska göras IGEN:/ "HALLEDUDANEMEJDÅ" Det är väl straffet för att jag tyckte förra gastron inte va nåt å åjja om:p ingen fara...gör det lätt igen :)
 
Varit hos psykläkaren, nu tar vi en omgång judo till med läkemedelsverket om Metaminan. tanken är ju vi ska hitta EN medicin som ska vara den enda och fungera bra för mig.
 När jag berättade om biverkningarna sa de att JA DET ÄR EXAKT så den andra tjejen som fått avslag och fått prova skit-elvanse beskriver det med! Medan folk som fått Metamina i alla tider brukar svara jättebra!
 
 
Nä, nu har vi fixat lite grejjer i stan i alla fall jag å Bobby ute vid Mirum och sen åkte vi hem å sov som två arsenikförgiftade giraffer en stund, efter att ha tryckt i oss en Mc. D cheeseburgare :)
Ska se om Cattis är hemma å dessutom fikasugen...? 
 
 Förresten happy Lucia eller nåt, mitt lussetåg är lite snoriga i år, men ville ställa upp ändå...SSSsssccchhhh....här kommer dom...tipptapp tipptapp...
 
Puss på er bloodheads:)
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0