TRÅKIGT MED HELG

   2013-08-23 - 18:13:00
Ja så är det faktiskt...!!!
 
Solen skiner och jag å Bobby var uppe innan 7 och tvättade så vi var klara på bara några timmar. Dagen har rullat på och jag har varit och hämtat ut några kassar(!) mediciner på apoteket igen...lika bra för frikortet går ut på söndag=)
Fått meddelande av min läkare att jag ska sättas på Ritalin igen på prov istället för Strattera. Mår ju bra nu och Ritalinet gör mig "mer rastlös", men de är oxå bra för att hålla kroppens vikt i balans:P
 
Vi har på svenska inte gjort ett skit mer idag...men funderar på om man ska ta Bobbsen å pallra sig ut på en promenad nu kanske...snart lyfter han väl luren själv å ringer djurskyddsombudet:S Nu gruffar han på Gråsuggan Dylan som legat på skänken i sovrummet i över en månad i alla fall...hmmm:S Undrar om de avhandlar nåt kul tillsammans kanske?
 
Jag har blivit beroende av blåbär:D

Fortsätter för övrigt att fölka Kristian Gidlunds blogg, förstår inte hur den mannen kan vara så STARK!

NÄR KAMPEN EGENTLIGEN REDAN ÄR ÖVER, HUR FAN ORKAR HAN ÄNDÅ KÄMPA?
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0