JOBBAT

   2013-08-20 - 20:32:48
Ytterligare en arbetsdag avklarad och jag var på superbra humör i dag och måde så BRA att den nog är olagligt så jag pratar nog lite tyst om det:P
Har spelat lite fotboll med Bobby och städat lite i badrummet bland alla oöppnade flaskor och burkar som legat på hög alldeles för länge.
 
40 grader kulörtvätt=)
 
I morgon ska jag på möte med FK, AF och Eductus...jag som har sån TUUUR har ju 3 som ska sluta på jobbet inom nåt år ...så då kan det ju finnas plats för en sån som mig på allvar?:)
 
Trivs jättebra och människorna är helt underbara...llite kul var det idag att jag hade mer koll på arbetsuppgifterna än chefen;)
      Bobby tog lotter och vann 5 kr=)
Matte man SKA ha kläder på sig när man går ut!!!
min nya detoxare mixade frysta blåbär=D Så in i H*****E gott!!!
 
Nu bliré film å sänghäng GODNATT från oss=)
KRAAAAAAAM!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0