FRÅN USCHI TILL SUSHI

   2013-08-24 - 22:00:38
Från att jag 2004 var på Phuket Fantasea år 2004 å smakade USCHI för första gången i mitt liv har jag inte gillat ens tanken på det. Men då jag i början av månaden var hos Lotten å Lasse med Cathhis i Sthlm och åt Lottens egen sushi så fick jag upp ögonen för denna skumma rätt. Så nu hör och häpna I dag skedde undret och jag tillverkade min egen sushi=) Enda missen jag känner är att jag ska öva lite på rullningen=) Så dom blir lite mer kompakta och snygga. Men jag är helt klart SUPERNÖJD med dagens bedrift:D *BRA FRIDA! -TACK! ;)
 
Har en påse sjögräsnudlar ligger här hemma som jag ska ge mig på nån dag när jag vågar:P Det är bara 9kcal/100gram i dom....återkommer med utlåtande då jag testat dom. Shit en helt ny värld håller ju på å öppna sig;)
  
 
 
 
 
 
Bobby har fått fnatt...insåg igår att han blivit könsmogen då jag kände nåt mysko dingelidong på honom då han duschade...den där detaljen som inte Jossen hade för att han var kastrerad ni vet:)
Han har ju blivit riktigt BRÅKIG och lixom trotsig sista veckan speciellt och nu har jag ju i princip fått förklaringen på varför. Han som var så SNÄLL har plötsligt förvandlats till ett naffsande, hoppande, klättrande, studsande, roffsande monster som bara hittar på en massa satyg som att äta sönder min fina korp i papp från Sundsvall, min kalender å en massa annat! Nu har han tappat 3 tänder varav en i går kväll eller i natt och idag en stor kindtand på kvällen uppe hos mamma å pappa ....shiiit vad det blödde kan jag säga:S Lite creapy, men det är ju så det ska va liksom!
 
Var väldigt ledsen över Joey igår kväll och när ja satt å grinade i datastolen så flög Bonny upp där han låg på mattan bredvid mig och kom fram och hoppade upp mot mig och undrade vad det var....han tittade på mig med sina underbara ögon och såg så frågande ut...sen vips så sprang han och hämtade 2 leksaker och la hos mig och sen satte han sig och tittade på mig igen...Jag är övertygad att han försökte göra mig glad...
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0