ATT MISTA SITT EGET LIV!

   2013-04-12 - 20:07:00
Det är prcis så det känns...I måndags fick  min älskade Joey somnade in i min famn med mormor vid sin sida också.
Jag höll miig lugnare än jag kunnat föreställa mig, samtidigt som jag bara ville SKRIKA STOPP, GÖR DET INTE!!!
Dagarna sedan i måndags den 8 april 2013 har varit i särklass de vidrigaste i mitt liv. sorg, rädsla, skuldkänslor, förtvivlan saknad ....det går inte att beskriva alla känslor som ständigt nu suger sig fast i  mitt inre.
Jag bara gråter, jag har mist min enda  och allra bästa vän jag någonsin haft och kommier ha...första natten när jag lagt mig vaknade jag plötsligt av att 2 mblansmän kom in med sina stora väskor i mitt sovrum...Det gick inte att väcka mig och man visste inte ur mycket piler jag tryckt i mig så man armade. Mina värden var dock bra och jag slapp följa med eftersom jag inte vile,
 
Mosar i mig så mcket olika lugnande jag förmår utn att börja "nodda" på det för att ens klara av at andas:(
 
Oh Miss Li....JAG BEHÖVER DIG I MITT IV!!!  Jag vet inte vad jag ska göra längre,,,impulserna säger följ efter Joey, men samtidigt känner jag mig inte klar här...men en dag, vilken som helst kan jag flippa och verkligen ta steget och följa efter min älskade vän. Efter vi varit på Valla hade jag fått en "akut tid hos en tatuerare som gjorde ytterligare en minnes tatuering åt mig...på spanska då mitt hjärta ju kommer från spanien!
"Vi ses igen min älskade hund"
Satte den ovanför den andra tatueringen med Joeys tassavtryck...
 
Jag önskar bara att min resa vore över även den så fi fick återförenas på andra sidan regnbågsbron....NU!
Du kommer alltid att vara min älskade bebis, bästa vän och största kärlek Joey du kommer för alltid att bo i mitt järta ...längst in!
...såhär vill jag minnas dig...
 
 
 
 JAG ÄLSKAR DIG ...VÄNTA PÅ MIG ÄLSKADE VÄN....JAG KOMMER!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0