PINK PRINCESS IS BACK

   2012-09-02 - 00:02:50
Idag blev jag jätteförvånad då jag kom in på mion FB....min älskade vän där hade skrivit något så fint på min logg att jag började gråta!
 
Sandra Milda Johanis-skriver
Idag vill jag hylla denna fantastiska kvinna och vän, på bilden nedan. Hon är en av alla de som lever med en dold sjukdom varje dag, kämpar mot krafter som jag inte ens kan förstå, mot mediciner och dess biverkningar på ett sätt som är mer ...än beundransvärt. Jag har "känt" Frida Knutsson ganska länge nu, vi möttes när vi båda var väldigt långt ner. Men idag är vi på en annan plats, problematiken finns kvar, men i takt med att världen börjar förstå mer och mer så öppnas också nya dörrar. Jag vill bara säga att det är en ära att vara din vän Frida, och jag hejar massor på dig, du är bäst och din Joey såklart! ♥ ♥ ♥— med Frida Knutsson.

 
 
Har idag varit på Borensbergs marknad med Sis, P, morfar å mormor å så Joey såklart=) Jag som e lite tisch på peruker bara för att det är så himlarns skoj hittade två rätt coola=) köpte två armband å så lite änglar till min fina mammi=) samt en väska...men det var nog allt=)
 
Måste visa mina helkula peruker jag inte kunde motstå=)
 
 
 
 


 
 
För övrigt upptäckte jag igår att nåt skumt hänt med mitt hår:S På bara typ 3 dagar har det växt asmycket:S hur sjutton kan de komma sig:S?
 


 
 
Har mobila teamet från psykakuten i stan som ringt idag och i morgon kommer de ringa igen. Om jag då vill så kommer de även att komma hem till mig i morgon em.
Vi får se hur allt känns ...Jag tar det som en tillfällig svacka som kommer bli bättre...men just när det pågår och man är så rastlös att man inte vet VAR MAN SKA TA VÄGEN så känns det som att man bara vill kasta sig från en bro tillsammans med Joey för att slippa KÄNNA:(
 
En händelse i går gjorde mig väldigt stressad också...07.15 ringde det på dörren och jag fick faktiskt en smärre chock och blev väldigt besviken och ledsen då jag såg vem som stod utanför min dörr (dörröga).
 
Kändes som om personen lika gärna kunnat hugga en kniv i magen på mig...jag upplever oväntat besök som bara dyker upp som väldigt ångestladdat och det stressar mig mycket...och det är helt klart värre nu eftersom min utmattningsdepression påverkar mig som den gör!
 
Jag öppnade inte dörren...egentligen för att jag blev så JÄVLA BESVIKEN!!!
Personen VISSTE REDAN INNAN att jag inte klarar att folk bara kommer å ringer på dörren...å så gör denne det kl 7 på morgonen dessutom!
 
Fick panik och impulsen ville att jag skulle hoppa med Joey från balkongen...men sen tog jag ett bad...bad personen avlägsna sig via ett sms och sedan gick jag och Joey ut och mötte Maria! Vi hängde sedan ihop hela dagen det kändes jätteskönt!
Vi förstår varandra och ska tillsammans försöka få lite mer struktur på våra liv nu...
 
...Nu blev jag sugen på makaroner....pissjobbigt ju:( Ska nog dra på en thriller och mysa lite tills jag somnar...e lätt VÄCK....blir alldeles för mycket xanor i alla former just nu...men det hjälper knappt ändå! MEN DET KAN FANIMIG INTE VARA FÖR ALLTID....DET KAN BARA BLI BÄTTRE!
 
Å inom några år kommer jag ju att flytta till Brooklyn...=D
 
LOVE U ALL<3
 

 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0