NEJ INTE NU!!!!

   2012-09-11 - 20:20:33
Joey har hostat väldigt, väldigt mycket sista 1-2 veckorna! Jag vet så VÄL vad det kan innebära och jag vet exakt vilka tecken och signaler jag ska ha koll på om de uppkommer.... NU HAR DET BÖRJAT SKE FÖRÄNDRINGAR
:(
Jag har försökt att ta det lugnt och tänkt att han bara har lite extra hosta, men nu KAN JAG INTE blunda för det längre...Dragit på det länge och idag ringde jag Valla och pratade med Linda...precis som jag redan visste så pratade vi om att med tanke på Joeys trasiga hjärta så är det mycket troligt att hostningarna som är typiska för just detta nu börjat resultera i hjärtsvikt! På torsdag ska jag dit med min älskade Joey till Björn. Så han får lyssna på honom, känna, och se om han hör någonting. Detta kan betyda att jag KAN få mitt livs svåraste besked på torsdag, om jag har tur så KAN det ju röra sig om en släng av kennelhosta, men i Joeys fall så är det tveksamt!
 
Jag försöker, men KAN INTE förbereda mig på det värsta som faktiskt kommer att ske inom en inte allt för lång tid framåt även om beskedet på torsdag ändå kan vara ett tillfälligt glädjande besked:(
 
 
HUR FÖRBEREDER MAN SIG PÅ ATT MAN VET ATT MAN KOMMER ATT FÖRLORA SIN ALLRA BÄSTA VÄN?
 
 

DENNA ÄR FÖR DIG MITT HJÄRTA!
 

 
 

 
Har plötsligt insett att jag i princip slutat äta igen...åtminstone då jag är ensam...idag har det inte blivit nåt...så ja får väl förbereda mig på en viktdipp igen antar jag...men jag SKITER FULLSTÄNDIGT I VILKET JUST NU!
Inget smakar ett skit...:( Lever återigen mestadels på Benzo i för höga doser...å vad hjälper det i längden? INTE ETT SMACK! Det dövar ju knappt smärtan för stunden längre ens:(
 
 
 
 

Kommentarer
Citasha

Tror inte att man kan förbereda sig eller bli redo för någonting sådant... Man får väl bara försöka tänka att man faktiskt gör det för att det är deras bästa o att dom inte ska behöva lida..
Det var det svåraste jag gjort o förmodligen kommer, i hela mitt liv när jag tog bort min tjej jag haft i 11 år. Saknar henne som fan fortfarande trots att det gått över två år vilket många verkar ha svårt att förstå då "det ju bara var ett djur". Fy, hoppas att det bara är ofarlig hosta och att ni får massa mer tid ihop!!

Svar: Tack för din omtanke =)
ninemile

2012-09-17 - 02:42:18
URL: http://citasha.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0