I MORRN I MORRN

   2012-09-28 - 22:20:00
I dag har jag varit hos finaste A som fixat mitt hår...hon kom till Finspång bara för att göra det och hon tar ju fasen knappt inte ens betalt gumman:S Vi gick å köpte en tårta och present efteråt eftersom hon skulle på kalas, och sen drog jag å fipplade klart lite med några tryckerier inför morgondagen då jag å Glennman ska försöka få in massa gula västar, folk och kanske en å annan sponsor till Missing People Sweden -Östergötland=) 
 
Vi fick idag jackor sponsrade fort som attan och även tryck, ska tillbaka och få tryck på ryggen oxå nästa vecka. Vi kände att det var bra om vi "SYNS" i morgon ...=)
 
I onsdags var  vi på MPS-Sörmlands möte och hälsade på=) Nu kör vi tillsammans så mycket vi bara kan...så himla HÄRLIGT gäng de dära=) passar min smak PERFEKT=)
 
 
I natt var jag ute med en Joey som ville MOSA I SIG gräs....:S eller jaaah det var väl tidigt i morse då...!
 var lite ruggigt och regningt ute....så vi bäddade ner oss rejält då vi kom in igen=)
 
Kolla in denna superbusiga kille asså:D
 
Så där trött som sista bilden avslöjar att jag var ....jaaa de var jag faktiskt i går morse då jag skulle på rehabträning i över 3 timmar...:S BLÄÄÄ....!!! Skittråkigt var det dessutom!!! :(
 
Nääh nu ska jag nog läsa lite skvaller...(läsa förresten?:S)
 
By the way.....JAG HAR VARIT UTAN LYRICA HELT DENNA VECKA=D
Med andra ord är den nu väck för all framtid=) NO MORE....EVER!!!
 
 
najt najt=) wish us luck tomorrow=)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0