HISSFNISS

   2012-09-18 - 19:56:24
Har inte skrivit på flera dagar...."sorry" :(
I dag har jag helt hoppat över att ta Ritalin och faaaaan så mycket MINDRE RASTLÖS jag varit idag=)
Hoppas det inte bara är en tillfällighet nu utan faktum!!!
 
Det har inte gått i många knop idag, men vi har i alla fall bullat på matte regnställ å gett oss ut på långpromenad ...i regnet??? När vi kommer ner och ska ut genom porten så SKINER SÅKLART SOLEN men det regnar fortfarande...:S Men regnet de slutade så jag blev ju helt svettig istället under promenaden:(
Nu i kväll har jag å mamma varit å handlat litegrann...Josselosse å jag gjorde en småcharmig upptäckt idag....*HEHEHEH* För några veckor sen undrade jag lite vad faaaan de var som luktade så sjuuukt skumt...:S Hittade INGENTING, och kan ju säga att IDAG när jag lyfte på Joey´s underlägg till skålarna så låg en STOOR BLAFFA gammal torkad, rutten hundmat därunder:S DET VAR INGE MUMMA KAN VI BÅDA INTYGA :S
 
När vi kom hem så susade 2 unga, snyggingar förbi i "takliften" då de har satt mer plåt precis ovanför min balkong idag...jag hade fönstren öppna på balkongen och det kändes rätt så kul när de kom nedåkandes i sin lilla blå korg å man bara -aaaah, TJAH!=) E de NU man ska ha GEVALIA? dom ba aaah just de;)

 
 
RUUULIIIIIGT!!!
 
Puss på era stjärtar!!!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0