HELTRÖTT

   2012-09-05 - 21:42:07
 
 
 
 
Är verkligen helt slut nu!
Har varit på möte med vår ledningsgrupp för Missing People Sweden -Östergötland, det gick bratrots att oddsen varit lite emot mig senaste dagarna!
 
I dag har det varit aningen bättre än sista dagarna...inte mycket men dock en förbättring. I morgon vid 10 ska jag vara hos min psykkontakt i stan med...SKÖNT!
 
Min hjärna är så TOM nu...jag måste bara SOVA!
 
Vi hörs snart igen=)
 
Puss
 
 
 
 
 
Is really exhausted now!

Has been in a meeting with our management team for Missing People Sweden, Östergötland, it went bratrots that the odds were against me a little past few days!


Today has been slightly better than the last few days ... not much but still an improvement. Tomorrow at 10 I'll be with my psych contact in town with ... BEAUTIFULLY!


My brain is so EMPTY now ... I just have to SLEEP!


Talk to you again soon =)

Kiss
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0