BREAKING DOWN INTO DUST!

   2012-09-04 - 12:26:04
Vaknade vid 08,00 idag för boendestödet skulle komma och få igång mig med att göra något på morgonen. Skulle tvätta kl 07.00...och för första gången i mitt liv missade jag tvätt-tiden för att jag sovit:( Hade tur och bokade om den till i kväll! Gick en promenad med boendestödet och Joey. Kom sedan hem och pratade med B på psyk. Facket ringde med och nu ska arbetsskade anmälan in till henne äntligen!
 
Började få lite fart och diskade och mormor och morfar kom förbi snabbt för att kolla om batteriet laddat på fårrden...det hade det och GISSA HUR LYCKLIG JAG VAR att kunna backa den ut ur garaget och in igen;) VILL INTE sälja min älskade cabriolet egentligen...MEN om någon visar intresse så kommer jag antagligen släppa den ändå! Jag ska ju inte ens bo kvar i landet framöver!
 
Gick in och fortsatte greja lite och gav Joey den sista burken mat som finns i vårt hem, han var jättehungrig!
Dessvärre finns inte en spänn att köpa mer hundmat så jag vet inte hur vi ska lösa detta nu!:(
När jag står i köket å är duktig (tyckte jag själv eftersom jag överhuvudtaget stod upp å skulle fixa med bottenventilen till mitt handfat i badrummet som vi plockat bort för att reklamera....) VAD HÄNDER.......Jooh...mobilhelvetet på bänken trilla ner i den Joeys jävla vattenskål så nu har jag ingen mobil.....DÄR & DÅ BRAST ALLTING!!! inte kunna ringa någon, inte kunna messa, inte kunna bli lugnad....OK JAG FÖLL DIT! LÄNGE SEN SIST...MEN....
 
 
 

Woke up at
08.00 today for housing assistance would come and get me to do something in the morning. Would wash at 7:00 ... and for the first time in my life I missed washing time because I slept: (Was lucky and booked it for tonight! Went for a walk with housing assistance and Joey. Then come home and talked to B on psych. Unions called with and now work injury report in to her at last!

Started to get some speed and did the dishes and Grandma and Grandpa came by briefly to see if the battery charged at fårrden ... it had it and GUESS HOW LUCKY I WAS to be able to back it out of the garage and back;) DO NOT sell my beloved convertible really ... BUT if someone shows interest, I will probably release it anyway! I will not even stay in the country to come!
Went in and continued tinkering a bit and gave Joey the last jar foods found in our home, he was really hungry!
Unfortunately there is not a tension to buy more dog food so I do not know how to solve this now: (
When I stand in the kitchen, on the good (I found myself because I even stood up on would fix the bottom valve to my sink in the bathroom as we picked away to complain ....) WHAT HAPPENS ....... Jooh. mobile .. hell on the bench falling through the Joeys fucking water bowl so now I have no mobile ..... WHERE & WHEN broke EVERYTHING! not able to call anyone, not to texting, not being able to be reassured .... OK I FELL THERE! LONG TIME SINCE LAST ... BUT ....
 
 
...
RESULTATET GÖR MIG FÖRBANNAD PÅ MIG SJÄLV!!! JAG ÄR EN IDIOT...JAG FÖRTJÄNAR DET, MEN JAG ÄR ÄNDÅ EN IDIOT!!! Frida lägg av....du hade ju kommit så LÅNGT!!!
 
RESULTS MAKE ME SICK OF MYSELF! I AM AN IDIOT ... I DESERVE IT, BUT I'M STILL AN IDIOT! Frida Lay off .... you had come so FAR!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lönna

:( Kämpa!

2012-09-04 - 19:43:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0