BLIIPBLIIPBLIIP!

   2012-09-07 - 15:29:24
Sitter ...eller snarare ligger i sängen med datorn och har gett mig på mastodontprojektet att spara över allt i datorn på min nya externa disk, ska lämna in lapen å låta blåsa ur den totalt...och eftersom telia säker lagring inte lyckas spara allt förrän om typ 2 veckor för datan går så segt så gör jag en extra backup på disk med.
 
Boendestödet har varit här, vi snackade lite, planerade, och drog ut lite på sponsorjakt=) Det gick dock mindre bra...företaget i fråga går visst skapligt dåligt själva:( men men ....more to come!
Ska väl plocka lite här hemma tror jag...mår i alla fall lite bättre än jag gjort så det går förhoppningsvis åt rätt håll nu igen då! Finns dock en del störningsmoment som pressar mig oerhört mycket och som tydligen inte förstår varken mina signaler eller vad jag säger:( Ska på skördefest i morgon...tror jag...velar lite...pga. vissa omständigheter...men så länge folk kan låta mig vara så ...OK, annars kommer jag DRA därifrån!!! så e det!!!
 
Nä plikten kallar...tjah!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0