LUGNA PUCKAR

   2012-10-19 - 21:41:07
 
Nu har jag varit tyst några dagar...det har inte hänt så mycket, allt rullar lixom på mer eller mindre.
Idag har vi suttit med beredskap att ge oss ut och söka efter den 9-åriga flicka som för 3e gången var på rymmen hemifrån idag. Men nu i kväll hittade polisen henne igen i stan. Iofs ganska skönt att vi slaåå eftersom det är världens kassaste väder ute:(
 
Nu har det börjat uppdaga sig hur fan det står till på våra svenska Zoo-parker runt om i landet....jag SKÄMS....det är helt sjukt!!! Först ut är Parken Zoo i Eskilstuna, men Ölands sjurpark ligger visst illa till dommed...och förmodligen ännu flera...PURE FUCKERY SÄGER JAG BARA!! STÄNG IGEN ALLIHOPA!!!
 
 
 
I morrn kommer vi antagligen i Folkbladet med...igår var jag med i intervju och sen fick jag släpa med GF å träffa reportern och ta lite bilder. Var ju inget med idag så kan tänkas det kommer i morgon, lördag anar jag.
 
Har tvättat, varit hos C. lite, och haft en ganska skön dag faktiskt...Tänker på hur "min gucci" har de på jobbet;)
I morrn ska vi till K och M verkar det som...det blir super de=)
 
 
 
Gnatt gnuttar<3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0