PEPPARKAKA Å ROTFYLLNING

   2012-11-22 - 23:08:04
I natt var jag och Jossen hos <3 igen, men vi drog hemmåt redan vid 8-tiden eftersom det alltid blir så jävla kallt å ensamt när han stuckit till jobbet...råkade halka in hos tandläkaren med min tand igen som dom lagade för en spricka för ett tag sen och som ändå gjort ont vid beröring. var där förra veckan och de behandlade tandhalsen men det har typ blivit värre bara sedan dess. Nu bestämde man sig för att rotfylla den :S Aldrig gjort förut så jag tyckte det lät rätt spännande=)
 
Tandläkaren sa sedan att det var inte konstigt om jag har haft jääävligt ont:( Mina nerver i tanden var jävligt arga:( Nu har dom borrat GRANDE och haft i cement som ska lugna nerverna och så ska jag tillbaka den 3e=) Morsan undrade vad jag tatt för piller när jag ringde henne....sluddra som en påtänd präst i luren;)
Käkade lite chicken bits senare och de smakade fan PANNKAKA:S *HAHAHAHA*
Hela käften smakar fortfarande pepparkaka...tydligen nåt ämne i cementen som gör det...:) *NOMNOM*
 
 
Varit och handlat på "Vibbelabba" me mammi=) till Jossens kalas på lördag=)
 
I morgon blir det upp och tvätta, städa, greja, frissan, mm ,mm...BLÄÄÄÄÄH!!!
 
Nä nu ska jag allt försöka sova lite...har iofs inte gjort annat idag , men ska ju upp å dona så lika bra försöka sova skapligt i alla fall=)
 
Saknar älskling <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0