JOBB I OSLO

   2012-11-13 - 19:31:00
 
I dag då jag och Fialotta var i stan på MPS-spons sök så ringde en man från Norge...
De hade fått nys om att jag ökt jobb i norge för skiiiitlänge sedan och han hade ett jobberbjudande till mig.
Guldsmedsbutik, mitt eget silver i butiken, boende ordnat till att börja med, de vill att jag kommer över snarast och hälsar på dom och om jag vill ha jobbet så kommer jag att flytta till Oslo redan innan jul:S Detta gick VÄLDIGT FORT!!! PANIK...ÅNGEST...SKRÄCK!!! Joey??? Men de hade koll på att jag har honom och sa att det kan vara så att han kan vara med på jobbet om deras egen hund går ihop med honom.
Det är tydligen en lite mer "flott" butik i Oslo och jag känner att JAG KAN INTE TACKA NEJ TILL ERBJUDANDET...DET KOMMER ALDRIG MER TILLBAKA..!!! Jag tog inte väktarjobbet på lyxhotell i Dubai för massa år sen då en snubbe ringde och verkligen TJATADE att de ville ha dit mig...ångrar det lite än i dag ...VILL JAG STÅ KVAR HÄR UTAN ATT HA TESTAT MINA VINGAAR OCH SE OM DE FORTFARNDE HÅLLER?
 
"M" Har jobb här, vi har nyligen träfats och detta kom ju inte så jättelägligt förstås...MEN om han inte vill följa med så får man göra det bästa av det ...huvudsaken är att man vet var man har varandra och litar på varandra...vi har väl inte jättebra erfarenheter i bagaget nån av oss...men .....jaaa det tar vi den dagen!
 
Känner mig jätteförvirrad:( Det kom så HASTIGT på:I
Men när till och med PAPPA säger då jag kommer hem för att hämta Joey att han tror det skulle vara NYTTIGT för mig att åka till Oslo ett tag och jobba....DÅ BÖRJAR MAN FUNDERA PÅ ALLVAR OM NÅT!!!:D
 
 
 
 
 
WHAT TO DO ....WHAT TO DO...???
kommer i alla fall åka dit och hälsa på dom och känna på hur det känns, se bostaden, arbetsplatsen, prat med dom ...MAGKÄNSLAN SÄGER GÅ....:(
 
 

Kommentarer
Narvesen

Kul, grattis! :)

Svar: Tack så mycket=)
ninemile

2012-12-20 - 12:09:54
URL: http://www.jobbainorge.se/intervju.html

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0