I MISS YOU

   2012-11-02 - 21:49:00
Det ä massa tjafs på en del nissar i MPS vilket gjort att jag börjat fundera på att avsäga mig min post som administrativ chef över Östergötland. Det finns de som vi fått plocka bort för att de inte skötte sig som nu försöker ge igen, skapa osämja mellan oss och andra län mm. JAG BLIR SÅ RÖTT PÅ DRAMAT! Vi försöker RÄDDA LIV....är det inte DET vi ska lägga FOKUS på???
 
En kille blev av med sin post i Skaraborg och jag satt med honom i telefon i natt. Han var jätteledsen och jag stödjer inte hur det skötts:( Mycket är så konstigt just nu...och jag vet inte om jag pallar just nu när alla ska hålla på sådär...Det får mig att tappa fokus på MITT och allt blir helt fel. Nu ska jag inom kort igång med rehabträning på det och då kan jag inte ha en massa STRUL med MPS...Hur ska jag å även orka ta mig tillbaka ut i arbetslivet igen?
 
Blev tillfrågad idag om jag vill anta en roll i en "actionfilm" som kommer spelas in i Motala...inte alls min typ av film då, men man måste ju våga vidga vyerna eller hur? Det är en triologi och  min roll verkar rätt spännande ändå.  
 
Min roll:
Frida Knutsson - Mavyn mother to James Marvin (SnakeBlade)
 
Joey har varit lite hängig idag, och det tog ända till i kväll innan jag ens fick i honom hans medicin:( Nu har han i alla fall även ätit skinka, men hostar ju så himla mycket:( Ska tilll Valla på tisdag med honom så de får se vad som e galet med honom och hans dumma hosta...kan ju vara nåt med luftrören eller så som vet. Björn säger.
 
Telia xcuse me FELIA har chabblat till det och min nya dosa kom inte i dag som utlovat...jaaah den skulle ju kommit i måndags...men nu kan jag tydligen få hämta en ny i en Teliabutik i stan i morrn, och det kommer även komma ut tekniker på tisdag e.m. för att kolla vad som egentligen sker med mitt internet hela tiden:(
 
 
Käner mig helt osocial idag...bara PISSNERE...Lyckats ta mig på långpromenad, städa lite och så i alla fall...och ska bli skönt att krypa ner i nybäddad säng snart...Grubblar nog en hel del...på mycket...så MYCKET NYTT som hänt i mitt liv på så KORT TID...inte konstigt att man måste stanna upp och ANDAS eller?
 
I morgon ska vi till finaste "KATE" å hennes familj å käka lite är det sagt. "M" ska ju jobba i morrn igen så det blir efter det...VET NI EN SAK?....Jag vet inte VAD jag går å grubblar på egentligen...det är det konstigaste av allt...vet inte om det har med min "M" att göra jag vet ingenting...VARFÖR GÖR JAG INTE DET???
 
Inget så att jag inte vill träffa honom mer eller så i alla fall...och som jag sagt till honom ...duger jag inte som jag är så finns det en valmöjlighet...men han hävdar att jag får vara den jag är i hans ögon:) Är dock SKITRÄDD att han inte ska förstå när mina dåliga dagar kommer...och att det därför ska bli riktigt jävla fel i slutänden:(
 
 
Nu tog det nog slut i huvudet till slut...hmmm...många tankar som sagt, men jag vet inte känns som om jag inte kan få ut alt i dag ändå här...för de sitter fast inne i huvudet och jag vet ju inte VAD det är ....så lika bra å lägga sig kanske...i morgon är ju säkerligen en bättre dag igen...eller va tror ni?=)
 
KLICKA
För att få höra en låt som får mig att tänka på
"M"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0