ÄLSKADE HUND 14 ÅR

   2012-11-12 - 21:16:00
 
I kväll är det exakt 10 år sedan JOEY kom till mig!
Jag minns när jag, mamma och "gudmor" Heléne åkte i det första snöblasket i "Ärtan" mot Arlanda för att möte Jossen där! jag minns fortfarande den enorma hallonmuffinsen när vi fikade och första skymten av min älskade vän när han anlände.
Hur han travade rakt ut i nysnön som om han aldrig gjort annat och han visade rätt snart att han redan KUNDE tigga;)
 
Hur pappa stannade uppe sent för att han skulle få träffa sitt nya "barnbarn" och min LYCKA över att ÄNTLIGEN få ha denna underbara varelse hos mig!
10 år.....
 
 
Hur han somnade tätt tryckt intill mig där jag till slut som på bara golvet i vardagsrummet första natten då han var lite orolig över allt det nya...!!!
 
ÄLSKADE HUND!!!
Matte älskar dig så det gör ONT!
 
Har stekt köttfärs som han fått mumsa på idag och så har vi varit hos C. och fikat nu i kväll. Det var ju såååå länge sen vi hörde av varandra:(
Nu har Jossen duschat, torkats med fönen och somnat...LOVADE honom en långpromenad, men det blev inte av idag:( måste ta tag i det i morgon medan det är ljust ute....förbannade mörker:(
 
LOVE!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0