NÄR INSPIRATIONEN TRYTER!?

   2012-05-07 - 13:56:52
Ååååh...alla kära ni:(
jag har varit på väg att blogga flera gånger senaste veckan...men inte kommit till skott och jag har varit trött, kinkig, gnällig och nu insett varför .....asså...två orsaker...Jag opererade ju foten för en vecka sedan, och har även börjat med allergitabletterna igen...jag började ju med dom tidigare i år och  slutade efter att jag sovit nästan 2 dygn och ändå var skit-trött...är ju en klassiker med allergi och dess medications:( DESSUTOM  har jag haft Bolltäcket "Fabian Bengtsson" som "fotmoj" i sängen senaste  veckan då min fot har varit i högläge en hel del asså:S Och i natt drog jag på mig Fabian igen för jag insåg att  det kan ju ha ett samband även där och se på fan att jag är piggare idag och redan har grejat en del!

Har klippt av Joey typ ALL päls:P Han e skitsöt....=)  Lite  småklipp kvar på honom bara....jag har ju insett att detta med trimmer är riktigt kul...och..HAN....han lägger sig å njuter medan jag kör  den över  hans rara kropp=)

Han har kräkts typ varenda dag i flera dagar så  nu ska vi prova en "Axilur-kur" å se omd et blir bättre=)
Annars då...Jag får inte ett smack gjort ....:S Dagarna går, jag bara ÄR....gör inte direkt nåt av  vad jag tänkt  mig...men i alla fall...=) Jag tänkte uppdatera med lite bilder från sista veckan typ=) Ni får leva med att jag är lite tråkig just nu....:( SORRY:(



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0