HOHO....VAR BLEV NI AV KILONA?

   2012-05-22 - 10:03:01


Jag tänker bara dela med mig lite bilder just nu.....KANSKE kommer ett till inlägg i kväll..jag har nämnligen kommit över riktigt smakliga bilder från några  år tillbaka....och kommer göra en sammanfattning av min vikt...före/efter ...ni kommer svimma allihopa tror jag.....inte ens JAG MINNS:S

Jag ger er bara lite smakprov att börja  med....å så hänger ni på när uppföljningen kommer=)
BLESS<3








Först vill jag visa vad jag pysslar med om  dagarna nu...LEKER!!! ;)
Har ju upptäckt ett  för  mig nytt fotoprogram på nätet som har mycket roliga saker...som photoshop fast enklare och utan registrering å sånt larv som annars stör online-redigerings-programmen:)






Nu är Bruksgatan som VACKRAST igen och jag längtar ihjäl mig att  flytta tillbaka...men things changed...nästan bara nya människor .....det blir inte som det varit....precis som livet!




Min syrra har virkat min morfars DKW och en husvagn som han fick då han fyllt år...JAG BARA ÄLSKADE DEN ...nu väntar jag minsann på att få min egen KIA och en ROSA husvagn...undrar om de kommer ske månne?:P
HON ÄR SVINDUKTIG!!!




Nu kommer lite viktbilder att provsmaka på...Jag å josselosse stötte på statoilbrallorna som jag sparat som minne, och riktmärke...och jag kan inte förstå det själv faktiskt.....


Då och nu....jag har fått köpa barnjeans .....helt sjukt...!

Behöver jag säga att han SNARKADE???:D


Kommentarer
Katja

Hej stumpan :) Har läst ett par timmar,och kan sammanfatta en del...det har varit "lite" rörigt i ditt liv...Men det tragiska är när jag läser att du vill dö..man blir liksom ledsen själv!Du är ung,och har hela livet framför dig..Vi kan prata mer lite ostört nåndag :)?

Tack för att du delade med dig...

Ta en dag i taget,vad morgondagen bär med sig vet vi ju inte....många varma kramar Katja

2012-05-23 - 00:23:40
jessica

wow! vad är hemligheten? har själv gått upp 20-25 kg av mediciner, vill gärna tappa de kilona, har du några tips?



ha det bra

mvh jessica

2012-05-27 - 21:17:17
URL: http://diisorder.blogg.se/
ninemile svarar Jessica

Tjejen...jag är "KIRURGDOPAD" och har sedan operationen december 2009 inte lyft ett finger...MEN visst har jag en MASSA bra tips om hur man kan gå ner i vikt utan att ta till kniven....kanske skulle skriva ner de bästa tipsen om hur man faktiskt tappar vikt genom att ändra vanor, och sättet att äta...Jag tröttnade på att gå upp....svackorna tog över vikten....tell u later...kram

2012-05-29 - 08:21:34
URL: http://ninemile.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0