TIME TO TANGO!

   2012-03-09 - 12:37:38

Herregud!!! Jag hoppas ni förstår att jag inte svikit er?!:(
Det är SJUKT mycket omkring mig just nu! Älskar mitt boendestöd massor, utan henne hade mycket INTE blivit av alls denna vecka:) Igår var hon med på ADHD-kursen och även mamma=)
Det börjar faktiskt anas någon slags struktur och tänk här hemma nu! Man ser att det är RÖRIGT jajajaja....men tex. JAG som VET  varför alla saker ligger där dom ligger (eller vet jag de?:S)  Nåja! Jag vet ju i alla fall hur mycket jag rensar ut och har rensat ut och hur mycket jag har strukturerat allting i minsta detalj i tex. skåp, lådor, och tom. kylskåpet....som är mer öde på insidan än hos den värsta sortens ungkarlar just nu faktiskt:O
OCH SOM LAGEN LYDER........MEN jag lider inte så värst för det! =)
Jag skulle aldrig ha TIDEN och ENGAGEMANGET för en annan människa fullt ut just nu och då skulle det bli skit ändå!


ÄH! Jag har min HUND=)








Annars då....jaoooo Jag har varit på en föreläsning igen med KUNGEN AV URBAN EXPLORING
JAN JÖRNMARK

Han e så jädrans söt så han gav mig den blombukett arrangören gav honom som tack för att han kom=)

Så himla go gest från honom=)
Jag var i alla fall där med min älskade Catharina=)!

Jag har varit ute i bushen med CHAOS förra helgen å fotat lite. Vi gick några timmar och Joey PALLADE HELA TIDEN!
Kopplet hade trillat ur min ficka på gården i Sonstorp så han fick gå utan heeeeeeeela tiden=) Och han var JÄTTEDUKTIG=D
Han var full  med barr, hästskit, och annat mys när vi var klara...och trots att han SLUKAT en burk hundmat på utsikten i skogen så var han VRÅLHUNGRIG!
Innan jag tog fram hans mat i skogen så blev han helt vild:S Han började ÄTA LJUNG!!!!:S
Varför gjorde han de? Någon som vet? Han verkade helt galen i ljungen som om han levde  på stenåldern å det var svält på allvar sen flera veckor eller någe...men SÖT var han i alla fall=)



Kroppen ändras fortfarande och jag har minskat ännu mera i vikt...av alla mina bikini som jag å C provade igenom och lämnade kvar som var lagom vid jul....är nu JÄTTESTORA :S
jag låter er se....för de e så SJUKT:( jag vill verkligen gå upp, men det är så jävla SVÅRT:(




Märk nu att bikinibanden går TVÅ varv runt mig!!!
***


Vi har fått en ny kompis...KEVIN, 5.5 månad gammal...han ska vara hos oss när vi kan och vill=)


Kommentarer
Björn Johansson

Jag har för mig att jag hört något i stil med "genom kaos härskar ordning", kanske du kan tänka så om det är rörigt hos dig? :-) Fast jag tycker det ser ut som du har bra ordning hemma. Bra att du gillar ditt boendestöd (fast jag vet inte riktigt vad det är).



Sköt om dig!



Björn!

2012-03-10 - 07:28:24
URL: http://luddman.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0