SUMMERBURST!

   2012-06-18 - 13:59:42
Sitter ja här då, å snorklar omkring på internet efter...SUMMERBURST 2012 fastnade saklöst i det på tv häromkvällen, jag som inte ens knappt lyssnar på "dancemusic" längre...:) Till saken hör att det faktiskt har hänt en del sedan jag skrev sist...bla. så har jag själp helt på een risk/hand minskat ner alla mediciner jag har till ca 1/3 (förutom kosttillskoten då) Men jag har tex. minskatritalinet från 3x100mg till ca 2x40 mg/dag!
Blir lite stirrig emellanå, men jag klarar detta HELT KLART BÄST AV ALLA PÅ JORDEN!!! Jg försöker på egen hand nu kartlägga VAD DE OLIKA MEDICINERNA gör med mig och vad och i vilken dos jag mår bra...LYRICA-helvetet har jag trots all sjuk abstinens jag haft nu lyckats minska till 150mg/ dag istället för de 600mg jag hade förut! MED DETTA gott folk...har jag börjat ÄTA, OCH KAN ÄVEN KOLLA PÅ TEVE!!!!!!! fattar ni???!!!!
EN HELT ny värld HAR ÖPPNAT SIG och nu kollar jag in en hel massa ...även tråkiga tv-program, filmer mm ....WOW!!!=) MEN då WASAS JÄVLA REKLAM om deras "mjuka knäckebröd" kommer så flippar jag nästan ur och MÅSTE BYTA KANAL:S Jag vet inte varför jag stör mig så sjukt mycket på den:S!?

Har tillå med köpt en skvallertidning för första gången på säkert mer än ett halvår och lyckats bläddra lite i den....känner mig nästan pånyttfödd:P

Har fått upp gardiner i sovrummet, köket och grejat lite...målat å så här hemma på diverse pryttlar jag kommer över och får för mig att förnya lite;) Blir mycke VITT i år:P

Trixade till Scooby å Rulle häromdagen=)


Och joey hjälpte mig städa hos C=)

Våra blomman för dagen som tydligen ska bli blå blommor, som vi fått av syster/mosse växer så det KNAKAR på balkongen...får vi se om de blir några flowers med då=)
Joey mötte TASSA i dag med på promenaden=)

Kommentarer
Eriiza

Oooh, den TV:n hade inte suttit fel! ;D
Den såg ju supermysig ut!
Vad skönt att du fått minskad Lyrica, hur fungerar det med den nya dosen? =)

2012-07-08 - 17:45:04
URL: http://eriiza.webblogg.se/
ninemile svarar Eriiza

Hej...efter abstinens värre än då vid avvänjing av heroin så känns allting bättre....lyckats ta mig ner m alla medicinerna...ca 3/4 mår mycket bättre...klarare i huvudet, kan se tv, läser min första bok på över 3 år...mm....så fånigt...kram

2012-07-08 - 18:35:17
URL: http://ninemile.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0