SÅÅÅÅJAAAAAH!

   2012-07-03 - 20:53:26
Har varit på återbesök hos Dr. fot i Linköping efter operationen. han tyckte det såg bra ut...ska smörja ärret mycket och stretcha mycket så blir de nog suselibus av de till slut=)
 
Fan vad jag HATAR folk som LJUGER!!! Mr. I som ljugit sig genom alla år vi varit bekanta med varandra mer eller mindre konstant lägger lixom inte ner....:S Om man ens ska ha kontakt med varandra borde man inte då åtminstone ha någe intresse i de i så fall? Whats the point otherwise?
Nu får det vara bra...jag KAN inte gå och ha ÅNGEST över folk omkring mig och stå still med mitt eget liv för det...:(
 
Vaknade i morse med sånt krampanfall igen...varit hos läkaren med och det var en superbra utländsk läkare som gjorde detta GRUNDLIGT kan jag lova=) EKG´t var som sist....alltså rätt ok, blodtrycket lågt, och jag har tydligen en hel MASSSSSSSA vätska i kroppen....får väl se vad som sker härnäst då...
 
Känner mig rätt nere...LÅG ....helt enkelt LÅG! Köpte 2 nya simsexp + prylpaket så jag får väl simma lite i min flärd där några timmar. I morgon ska jag tvätta. C ringde idag ...jag blev så GLAD!!! Hon saknar mig MASSOR och jag henne:( Hon kommer snart hem ...Något tynger mig...men vet jag egentligen VAD?:S
 
Joey hade inte ätit på typ 2 dagar heller så nu i kväll stekte jag ett ton köttfärs till honom och då blev de fart på tuggmusklerna minsann=) *nom nom*
Då vi gick ut mötte vi Arrak å husse .....Arrak kom i ett JEHUUUUJ ......och framför kom ett RÅDJUR....höll ju fan på å bli nockade på kuppen både Josselosse å jag;) SHIT!
 
nu ska jag drömma mig bort till ett annat liv.....SIM u later:)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0