REGNBÅGSFEST OCH 40-ÅRS BALUNS

   2012-07-09 - 22:16:23
Natten till igår spenderade jag delvis skuttande på riksväg 50 iklädd sjukhustrosor upp under armhålorna, "sjukhus-stay-ups", bh, å dojjor, samt sugrör i hela håret=) Kusin malin var rätt snygg hon med iförd blått snyggo-psyk-nattlinne  å likadana strumpor som jag=) SPÖREGN....hängde upp ca 150 st reklampennor i ett träd, bökade ner en skylt vid vägen å spelade arabisk/reggae/gummy bear å annat HAPPY BIRTHDAY på dunkadunka med bilen efter att vi slitit upp deras ytterdörr så PATA skulle VAKNA =) HURRA HURRA älsklingssvåger=) Var en skoj baluns hela dagen sen efter att man fick nanna några timmar...sugrören fyllde sin funktion och skapade ett blondt "niggah-chrull":P
 
Joey som brukar bli lite orolig och hispig då det är för mycket folk var JÄTTEDUKTIG precis hela dagen igår utan ett enda gnäll. Han låg utslagen och sov för sig själv emellanåt helt lugnt men han tyckte det var så ROLIGT, DET MÄRKTES PÅ HONOM! han fick i sig några kg rostbiff på kuppen;)
 
 Denna fina la vi på hans FB ja å Josselosse=)
 
 
 
 
 
 
Jäkla stuff dom har  på MAXI -Motala asså:O
 
Mamma...ser du mig?:)
 
Nu i kväll dök den FETASTE, FINASTE regnbågen jag sett i hela mitt liv upp tillsammans med sol och åska samt spöregn=) Den var SÅ STAAAARK och en riktig BÅGA DE LUXE=)
 
 
 

Kommentarer
Emma

Jag vill tatuera in en regnbåge. Men aldrig hittat någon som skulle kunna göra den så diffus och vacker som den är i verkligheten :/

Svar: Jag tror jag vet de som KAN=)
ninemile

2012-07-26 - 21:15:53
URL: http://tjejan.blogg.se
Emma

Alltså jag missar ju allt!!
Här hade du ju svarat.
Anatar att det är någonstans uppe i Norrland där du befinner dig du vet någon som kan? :D

Svar: Hrrmmpppffff..HAHAHAHA NORRLAND;)
ninemile

2012-10-30 - 21:33:01
URL: http://tjejan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0