INFORMATION

   2012-07-27 - 12:48:37
Alla ni som kommenterar mina inlägg ....i <3 it=) MEN vissa kommentarer väljer jag att inte ha publicerade då det kan handla om personangrepp, osanningar etc. Om någon känner sig "träffad" i ett inlägg jag skriver så får det stå för DEN PERSONEN! Jag nämner inga namn på personer som inte gett sitt godtycke angående detta.
 
Min blogg är ingen "DRAMAMARKNAD" där sura människor får komma och kasta skit på varandra...utan jag vill att de som lägger kommentarer här ska vara lika ärliga och raka som det jag skriver i min blogg som de flesta vet är väldigt öppen från min sida! DEAL?
 
De som inte sköter sig kommer att markeras som SPAM vilket innebär att de ej kommer att ha tillgång till att lägga in kommentarer alls i min blogg i framtiden.
 
Ha en underbar fredag alla ni=) Själv ska jag tvätta, fixa, dona å greja...håller på å klipper Josse-bosse med trimmern emellanåt också. Slapp dag men känns nog ändå helt ok...Jag tar allt i min egen slappfis-takt idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0