INSPIRATION?

   2012-01-08 - 20:00:15
I förmiddags kom jag igång ganska bra och var på långis med Joey, rensade vidare hemma där jag rivit ut precis allt ur alla garderober och sorterar bort så sjukt mycket kläder av alla slag!
Det går  knappt att ta sig fram här och det gör mig så FRUSTRERAD och ger mig smått panik:( Det tar sån tid och hela tiden fastnar jag i det jag håller på med och motivationen blåser bort på en hundradels sekund...värst blir på eftermiddagarna...nu har jag tappat sugen helt igen....men jag SKA fan göra någe mer innan jag får ta kväll!
Vikten e på 56.2 kg och nu har jag förvandlats till SKALMAN med sin mat/sov klocka...mobilen ringer stup i ett om mediciner och mat!!! Men det fungerar sådär i alla fall:(
Jag MÅR DÅLIGT när det är så här rörigt hemma och under så lång tid...:( Det MÅSTE få vara skit ett tag för att det ska bli ordning och reda sen, men jag MÅR ÄNDÅ DÅLIGT AV ATT VADA I GREJER som jag dragit ut överallt
Ångesten är värre ikväll igen än på ett bra tag...tappat sugen helt...men i morgon kommer M och håller mig sällskap här hemma! Det känns underbart att ha hittat en så underbar vän som henne...jag ÄLSKAR HENNE precis som hon är!!!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva...borde ta tag i nåt mer och sen kanske bada eller nåt...eller slappa vid lite danceclips på Youtube som gör en så otroligt GLAD och VARM inombords...vet ej om jag lagt upp detta förut, men jag gör det i alla fall nu (igen) Jag älskar det och det är det allra underbaraste jag sett inom dans...så synkade killar, vacker koreografi och så bra musikval! Här kommer det igen..Säger bara...KREUS LAY...
SUCK!!!





Å så lite trista bilder från senaste tiden....som vanligt...:(


Kram på er






Kommentarer
Alexander

Hej du! En fråga ifrån din blogg, vid detta inlägg :

http://ninemile.blogg.se/2011/may/the-heart-without-pulse.html



så var ni vid ett bostadsområde. Nu undrar jag var det ligger? Vet på ett ungefär att det ligger nära norrköping men lite mer specifikt vore inte helt fel!

2012-01-13 - 02:07:39
Babyborderline

Fortsätt kämpa! Jag hejjar på! :)

2012-01-19 - 23:58:18
URL: http://babyborderline.wordpress.com
ninemile svarar BabyBorderline

Såg din komentar för flera dagar sedan....NU orkar jag svara....bättre sent än aldrig eller?=)

TACK tjejen!!! Behöver alla som vill hejja på ....för just nu är det SVINTUNGT!!!:( Hur e det med dig? Kram

2012-01-24 - 19:58:50
URL: http://ninemile.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0