DENNA ÅNGESTFYLLDA TOMHET!

   2012-01-16 - 22:12:22





Så nu ligger jag här i sängen igen...med SAMMA jävla ÅNGEST i kroppen, blandad med en äcklig känsla jag inte kan identifiera:(
Den hade jag igår med, men starkare!
Jag har varit hos mormor och morfar i helgen...Det var mysigt, men det gjorde mig väldigt frustrerad och ledsen att se vad som skett där sedan jag var där senast:( NÅGOT STÄMMER INTE -----OCH DET ÄR ALLVARLIGT! men det kommer nog lösa sig med det...men varför är den jävla ångesten tillbaka som hök-klor runt mitt bröst?
Äter fortfarande pissdåligt, men hade i alla fall lyckats lägga på mig 2hg förra veckan då jag var på psyk!

Jag är jätteglad över att idag ha påbörjat min nya arbetsträning och att det är med det jag VILL göra och har velat sedan jag hade mitt första jobb efter gymnasiet!
jag siktar åter igen på målet som smed och idag under mina få timmar på arbetsträningen hann jag ändå lära mig hur jag ska klara att göra ....  

......denna typ av länk som jag hade som ett FRAMTIDA mål...det visade sig ju inte vara alls svårt när man vet tekniken och i morgon ska boss ha ficat fram en miljon småringar så jag kan sätta fart på allvar=) Jag har inte gjort denna biten av silverlänk på bilden, men har pillrat med likadan...denna är min prototyp jag kan tjuvkika på när jag blir frustrerad;)

Man kan ju göra dessa i princip i vilken tjocklek som helst, så nu börjar vi snacka riktig business folks=)

Har varit hemma i min egen silvergrotta en stund också eftersom jag kommer jobba en del hemifrån också=) Jag fixade till ett par Finspångs-kanoner (såna har jag ju fått fixa med redan innan jul med år bossen=))

Längtar till i morgon då jag får vara riktigt KREATIV igen=)

Jag har inte bloggat på ett bra tag och det betyder ju som många av er vet att jag helt enkelt inte ens orkar med att göra det:(

Trots att jag är på G med det jag vill ägna mitt yrkesliv åt, fått min diagnos på riktigt, skaffat nya vänner att umgås med som förstår mig och accepterar mig för den jag är så är jag hela tiden ångestfylld och känner en ENORM TOMHET:( Jag går på xanor flera gånger om dagen nu för att ens kunna hålla rastlösheten i min åtminstone kvar inom mig!...Annars hade jag helst velat SPRINGA......SPRINGA tills jag stupade av utmattning och kroppen var så svag att den aldrig mer återhämtade sig utan jag skulle rasa ihop i en jävla mongolidhög och DÖ!!!

Förra helgen var jag å KA ute å fotade lite ihop=) Det var real nice och jag uppskattar vänskapen som ju funnits sedan jag var 15 år eller någe fast på ett annat sätt på den tiden! Eller jaaaah....vi e ju fan BB-kompisar sedan 1978 så för den delen;) *HAHAHAHA* Schysst=)


I helgen lekte jag datatekniker och hittade bl.a. denna söta i min datafläkt som jag lyckades pillra ut med en metalltråd lite försiktigt genom ett av de mm-stora hålen på baksidan av laptopen=)

KOLLA IN BEBISEN=) Inte faen visste jag att de bodde en hel hamster i min dator:O


Lite bilder från förra helgens fototrip med KA blandat med helgens bilder från lilla mölnbo...




Snö i Mölnbo vettö=)


Äh...ja vill hellre boffsa ner mig i mattes stora hello kitty väska än nyttja någon av de 4 sängplatser matte fixat när vi var iväg=)



Snyggaste 9-klassaren 1994 HAHA!


Sover på Fabian Bengtsson i matter knä...UTMATTAD!

Nu får lillis ÅKA till tvättstugan eftersom vi fått världens mest effektiva och hunderbara tvättkorg av syster å P i julklapp=)




Greve mögels fastighets service AB


Josselosse hos min älskade Michis=)






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0